W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Duża moc - średnie osiągi.

+ i -
Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

Tomash pisze:
sunset pisze:a sam szef Kia to Audi
|
What :-/ ?
o co kaman ż? :-) :D , wcześniej pisałeś że Wasze auto max widziało 4,5 RPM, czy się nie zgadzasz z moja wypowiedzią ż? Serio powyżej 4 RPM zaczyna znów odżywać. Na marginesie przywołam tu silniki hondy V-tec które bardzo lubia wysokie obroty - przypuszcam że koreańce dużo ściągnęli techni z japońców i BARDZO DOBRZE :-)

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

sunset pisze:
Tomash pisze:
sunset pisze:a sam szef Kia to Audi
|
What :-/ ?
o co kaman ż? :-) :D , wcześniej pisałeś że Wasze auto max widziało 4,5 RPM, czy się nie zgadzasz z moja wypowiedzią ż? Serio powyżej 4 RPM zaczyna znów odżywać. Na marginesie przywołam tu silniki hondy V-tec które bardzo lubia wysokie obroty - przypuszcam że koreańce dużo ściągnęli techni z japońców i BARDZO DOBRZE :-)
Nie nie, nie o to mi chodzi. Chodzi mi o stwierdzenie "sam szef Kia to Audi", bo tego nie rozumiem. Chodzi Ci o przeszłość Petera Schreyera?
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

no a kim był i w jakiej firmie wg Ciebie ż?

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

sunset pisze:no a kim był i w jakiej firmie wg Ciebie ż?
Był designerem koncernu VW, ale nie o to tu chyba chodzi. ;-)
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

I nie jest szefem, tylko został niedawno (2 miesiące temu) mianowany prezydentem KIA (jako jedna z trzech osób)
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

szanowny kolego nie będziemy się spierać, natomiast proponuję poczytać wikipedie oraz inne istotne i formalne strony:
http://translate.google.com/translate?h ... CDUQ7gEwAA

Zaczynał od Audi tak jak pisałem, potem VW jak ty pisałeś, potem znów Audi a potem Kia desiner :-) a teraz SZEF !!!

i tu czytać:
http://translate.google.com/translate?h ... CHgQ7gEwCQ

jakby się komuś nie otwarło to treść:
Oficjalne oświadczenie

"Wzmocnienie nasze podstawy, zwłaszcza w zakresie projektowania, jest konieczne do zapewnienia długoterminowej konkurencyjności", powiedział Woong-Chul Yang, wiceprezes Hyundai Motor R & D Grupy Centrum w Korei.

"Design to nie tylko najbardziej widocznym aspektem samochodu jest, ale jest to obszar, klienci mają silne emocjonalne połączenie. To jest w centrum naszych wysiłków mających na celu zwiększenie wartości naszej marki. "

"Pan Schreyer przynosi bogate doświadczenie w projektowaniu z globalnego przemysłu motoryzacyjnego i ma głębokie zrozumienie Hyundai Motor Group. Te cenne właściwości pomagają zbudować fundament potrzebny do Hyundai i Kia wiodących globalnych top automakers, "dodał pan Yang.

2 stycznia, Grupa ogłosiła Innowacyjność Marka opiera się na jakości "jako tegorocznej kierunku zarządzania podczas nowej mowy roku wydaną przez Mong-Koo Chung, prezes i CEO Hyundai Motor Group.

Zarówno Hyundai i Kia mają długą drogę w zakresie projektowania, w ramach ich własnych unikalnych filozofii projektowania, "Rzeźba Fluidic" i "prostota linii prostej", odpowiednio.

Peter Schreyer - Najważniejsze wydarzenia w karierze
• 1953 - Urodził się w Bad Reichenhall, Deutschland
• 1975 - 1979 - Industrial Design School of Applied Arts, Monachium - Royal College of Art, Londyn
• 1994 - 2002 - Kierownik Projektu Audi
• 2002 - 2006 - szef Volkswagena
• 2006 - 2012 - Dyrektor Design Kia Motors Corp
• 2013 - obecnie - mianowany prezesem Hyundai, Kia Design Centre

(Źródło: Hyundai)

papa

Awatar użytkownika
Cichy
VIP
Posty: 1416
Rejestracja: 17 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Cichy »

Panowie, pisać na temat, jak macie ochotę na dyskusje, to zakładać konkretne tematy.


Miałem okazję wczoraj jechać Ceedem teściów ( siedziałem obok). 1.4 100 KM. Chociaż auto jest cięższe i ma gorszy czas do setki, to odniosłem wrażenie że w mieście przy mniejszych obrotach lepiej się zbierało niż moje Rio. I wniosek mam taki jak ktoś wyżej pisał. W Ceedzie jest 5 biegów i chyba skrzynia jest inaczej zestopniowana i być może moment jest bardziej płaski i jest go więcej w dolnych partiach. Rio jednak w dolnych partiach obrotomierza troszkę bardziej zamula. Mam tu na myśli dynamiczne przyspieszanie ( w dużym mieście), bo jeśli przyspieszamy Rio delikatniej to jest ok. Ogólnie chyba brak półśrodków, albo normalne delikatne przyspieszanie, albo pedał bardziej w podłogę i obroty. Ceed równomierniej przyspiesza.

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

Panowie i Panie dla mnie to normalne że autko na wyższych biegach zamula bo ma mały moment obrotowy a im większa moc silnika(większe obroty) to i moment rośnie. Z drugiej strony 137 Nm w silniku 1.4 to malutko :-|

Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

dokładnie ! - na forum zamieściłem wykres silnika 1.2, przydałoby się zatem zamieścić również wykres silnika 1.4 i wszystko byłoby wiadomo :-)

Awatar użytkownika
Cichy
VIP
Posty: 1416
Rejestracja: 17 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Cichy »

Tak, ale skąd go wziąść żeby był wiarygodny? Dałeś ten wykres do silnika 1.2, ale jak sam napisałeś silnik po przekroczeniu 4 tyś. dostaje dodatkowego kopa i ładnie idzie, ale z wykresu wynika że jednak powinno być inaczej, bo po 4 tysiącach moment spada, chyba że źle to odczytałem.

Awatar użytkownika
Cichy
VIP
Posty: 1416
Rejestracja: 17 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Cichy »

Tedi_19 pisze:Panowie i Panie dla mnie to normalne że autko na wyższych biegach zamula bo ma mały moment obrotowy a im większa moc silnika(większe obroty) to i moment rośnie. Z drugiej strony 137 Nm w silniku 1.4 to malutko :-|
Chodziło mi raczej o to że Ceed płynniej przyspiesza na niższych obrotach i właśnie na mniejszych biegach (2 i 3).

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

CicheStudio pisze:Tak, ale skąd go wziąść żeby był wiarygodny? Dałeś ten wykres do silnika 1.2, ale jak sam napisałeś silnik po przekroczeniu 4 tyś. dostaje dodatkowego kopa i ładnie idzie, ale z wykresu wynika że jednak powinno być inaczej, bo po 4 tysiącach moment spada, chyba że źle to odczytałem.
Ale moc rośnie... O ile dobrze ogarniam, to moment ważniejszy jest przy ruszaniu, moc przy wyższych prędkościach <tu mnie może ekspert poprawić>
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
Cichy
VIP
Posty: 1416
Rejestracja: 17 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Cichy »

Tomash pisze:
CicheStudio pisze:Tak, ale skąd go wziąść żeby był wiarygodny? Dałeś ten wykres do silnika 1.2, ale jak sam napisałeś silnik po przekroczeniu 4 tyś. dostaje dodatkowego kopa i ładnie idzie, ale z wykresu wynika że jednak powinno być inaczej, bo po 4 tysiącach moment spada, chyba że źle to odczytałem.
Ale moc rośnie... O ile dobrze ogarniam, to moment ważniejszy jest przy ruszaniu, moc przy wyższych prędkościach <tu mnie może ekspert poprawić>
O żesz k.... , tak bardzo skupiłem się na momencie, że nie zwracałem uwagi na moc!!! Faktycznie, zwracam honor. ;-)

grzech75
Posty: 30
Rejestracja: 21 mar 2013, 19:23
Lokalizacja: Jedlnia Letnisko

Post autor: grzech75 »

Potwierdzam, że tych 109 KM nie czuć. Chociaż muszę nad tym popracować na trasie :cool: a zima nie sprzyja takim wariacjom.

Awatar użytkownika
pstuszi
Posty: 53
Rejestracja: 02 kwie 2013, 20:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Moc a moc

Post autor: pstuszi »

jest bardzo prosta zasada

konie mechaniczne = prędkość maksymalna auta


Nm (niutonometr) = przyśpieszenie auta

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zalety i wady”