Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+) Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 362 Skąd: Warszawa
#16 Wysłany: 2017-10-24, 09:16
Rejmi napisał/a:
Soul_Man napisał/a:
Czemu, przecież Rio 4 to praktycznie to samo tylko ładniejsze
rio 4 to raczej obecnie produkowany i20 a nie rio 3 (zamaluj słupek c na czarno i z boku prawie nie do odróżnienia sa te oba samochody)
dla mnie osobiście w 4 zatracono nieco zadziorności w wyglądzie - nie ma już tak wkurzonego ryjka.. a szkoda bo to coś co wyróżnia z tłumu :)
jakoś III jak dla mnie w wyglądzie ma więcej charakteru - ale oczywiście to rzecz gustu :)
Tak, oczywiście, że zewnętrznie to bardziej i20 niż Rio 3, ale miałem na myśli stronę techniczną.
Zgadzam się, kwestia gustu, a jak mawia mój kolega - jeden woli ogórki a drugi ogrodnika córki Mi się dużo bardziej podoba Rio 4, i właśnie 4 jak dla mnie jest bardziej zadziorne W III nie podchodzi mi pochylenie szyby i maski, kształt klina, to sprawia wrażenie takiej "zabawkowości" i azjatyckości. Czwórka jest bardziej europejska, moja żona jak pierwszy raz pokazałem jej zdjęcia Rio 4, to patrząc na boczny profil powiedziała "o, wygląda jak małe BMW 1"
Ale żebyśmy tylko zawsze mieli takie problemy Cieszmy się z tej różnorodności, że mamy z czego wybierać i że możemy spalać benzynę i sami prowadzić auta! Kto wie co będzie za 10 czy 20 lat
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017) Pomógł: 2 razy Wiek: 31 Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 518 Skąd: DW
#17 Wysłany: 2017-10-24, 12:19
Soul_Man napisał/a:
W III nie podchodzi mi pochylenie szyby i maski,
Ale ma to jedną zaletę. Latem w wielu przypadkach jeżdżąc z żoną zauważyliśmy, że nie potrzeba okularów przeciwsłonecznych zakładać, bo szyba i kokpit jest tak skonstruowany, że odbija większość światła.
3 zadziorna, 4 mnie urzekła, a stonic uwiódł wygladem. Na pewno bardziej niż fabia (każda) , polo czy i ibiza ( żadne francuzy, fiaty, fordy i pochodne nie wchodzą w grę) . Obecnie Passat stoi a my ganiamy ryjkiem. Jedyne co w rio 4 mi brakuje to BSD i aktywnego tempomatu (znanego z passata). Stonic troszkę myszkuje po drodze, pewnie przez wysoki profil opon. Ale ma BSD i jest ładniejszy...... Ups. mówię jak baba.
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 109KM
Przebieg: 100400
Kolor: czarnulka
Pakiety: golutki
Tapicerka: brązowa
Typ nadwozia: hatchback 5d.
Wiek: 30 Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 37 Skąd: Kraków
#20 Wysłany: 2017-10-29, 10:31
Baleno wydaje się ciekawym autem, ma niestety kilka mankamentów które mnie osobiście odstraszyły. Mianowicie bardzo słaby układ kierowniczy (częsty problem niewracania kierownicy co dziwne bo np w swifcie to nie występuje), ubogi wygląd wnętrza- mniej więcej podobnie jak w nissanie niby wszystko ok ale strasznie smutno w środku. Problem z wiatrem bocznym. Waga auta na tę wielkość faktycznie śmiesznie mała, stąd pewnie to niskie spalanie i jednocześnie problem z wiatrem bocznym. A spalanie to akurat prawda, pali bardzo mało i silniki raczej trwałe.
Myślałem trochę o baleno ale wnętrza żona by nie przeżyła. Nie wiem jak ze rdzą ale słyszałem o przypadkach ognisk korozji w 3-4 letnich mercedesach także taki przypadek w zwykłym baleronie wcale by mnie nie zdziwił. Jeśli chodzi o hybrydę suzuki czy też pseudo hybrydę bo nawet ma swoją własną autorską nazwę to absolutnie nie chodzi o sam system start- stop. Jest tam mała bateria która z tego co kojarzę jest umieszczona pod siedzeniem kierowcy. Bateria na tyle mała że w przeciwieństwie do np aurisa hybrid czy niro (ktoś wspominał wcześniej o niro) nie da się jechać na samym elektryku. Energię magazynuje z hamowania i po części z samego spalania. Gdyby to była pełna hybryda to auto spalałoby jeszcze mniej zwłaszcza w mieście gdyż w hybrydzie start spod świateł możesz mieć na samym zasilaniu elektrycznym czyli największa część spalania w mieście odpada. W suzuki startujesz normalnie z silnika benzynowego a auto wspomaga się tym małym silniczkiem elektrycznym w czasie jazdy ze stałą prędkością, nazwałbym to takim dodatkowym bonusem dla ludzi którzy lubią spokojną jazdę, raz że mają ekonomiczny silnik to dodatkowo w nagrodę za spokojną jazdę autko spali im jakieś 0,5 litra mniej w cyklu mieszanym dzięki silniczkowi elektrycznemu. Jak ktoś ma zamiar jeździć "sportowo" to ukłąd hybrydowy nic mu nie da, z tym że kto kupi baleno po to żeby nim szaleć?
Jeśli chodzi o zwykłe silniki 1.4 to jest spora bieda na rynku. Na auta europejskie nie masz się co patrzeć chyba że bieda silniki poniżej 100KM jak w fiacie Tipo z tym że nie masz absolutnie czym jechać. W toyocie masz całkiem sporo aczkolwiek obiły mi się o uszy problemy z ilnikami dual Vvti ale valvematic zwykłe 1.6 wolnossak myślę że byłoby rozsądnym wyjściem. Poza tym masz oczywiście propozycje Mazdy i genialne silniki 2.0 wolnossące myślę że w tym momencie najlepsze na rynku jakie znajdziesz biorąc pod uwagę trwałość-spalanie-moc. no i ewentualnie honda jazz- zwykły silnik niezłej mocy z bardzo niskim spalaniem. Niestety auto mega drogie jak na segment. Lada moment wychodzi nowa honda jazz z jeszcze ulepszonym silnikiem wolnossącym który ma być mocniejszy a jednocześnie jeszcze bardziej ekonomiczny od poprzednika, czas pokaże. Jednakże fakt, iż ten samochód w porządnej wersji kosztuje ponad 70 tys. a przy okazji jest hm brzydki, jest co najmniej odstraszający.
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+) Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2017 Posty: 362 Skąd: Warszawa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 18