Czerwone Ferrari
Autor Wiadomość
 clarence2 

Informacje
Wyposażenie: Buisness Line
Silnik: 1,4
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Hatchback 5
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 107
Skąd: Stąd
 #61  Wysłany: 2017-03-31, 13:27   

Cytat:
, dlaczego te same rzeczy kupione na wolnym rynku przez przeciętnego kowalskiego są tańsze niż w aso...

...bo aso ma zarabiać i czesać :D
 
 
     
 Rejmi 


Informacje
Wyposażenie: M
Typ nadwozia: 5d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 285
Skąd: Lublin
 #62  Wysłany: 2017-03-31, 19:09   

czerwo napisał/a:
Mnie bardziej zastanawiają pozycje płyn hamulcowy i chłodniczy było mało?
Przecież jak wymienili klocki to płynu hamulcowego przybyło a oni dolali 0,5l :D
Cena materiałów też wysoka czego w ogóle nie rozumiem, dlaczego te same rzeczy kupione na wolnym rynku przez przeciętnego kowalskiego są tańsze niż w aso...


wymiana płynu hamulcowego zapewne poszła... zupełnie bezsensownie

a części.... jak to dlaczego... $bo klient przyjdzie i zapłaci, bo klient myśli, że nie ma innego wyjścia jak tylko części z aso a na takich rzeczach się zarabia całkiem dobrze
 
 
     
 f0ku5 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Przebieg: 65000
Kolor: Czerwony
Pakiety: Alarm + Klima
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: Hatchback 5D
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1373
Skąd: Warszawa
 #63  Wysłany: 2017-04-01, 12:35   

Rejmi napisał/a:
wymiana płynu hamulcowego zapewne poszła... zupełnie bezsensownie
Wymiana płynu hamulcowego jest na każdym przeglądzie według Kii i na to niestety nie mogę nic poradzić ;)
 
 
     
 kubeusz77 


Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Kolor: Clear White
Typ nadwozia: 5d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 452
Skąd: Łódź
 #64  Wysłany: 2017-04-01, 18:54   

f0ku5 napisał/a:
Rejmi napisał/a:
wymiana płynu hamulcowego zapewne poszła... zupełnie bezsensownie
Wymiana płynu hamulcowego jest na każdym przeglądzie według Kii i na to niestety nie mogę nic poradzić ;)


Żadne nowość wymiana co 2 lata. Wszystkie marki samochodów które do tej pory miałem stosowały tą zasadę.
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 423
Skąd: DW
 #65  Wysłany: 2017-04-01, 19:14   

kubeusz77 napisał/a:
Żadne nowość wymiana co 2 lata. Wszystkie marki samochodów które do tej pory miałem stosowały tą zasadę.

Fiat Uno z 2002r. Nigdy teść nie wymieniał aż do sprzedaży po 11 latach od nowości, bo raz kiedyś w nowym Tico wymienił i miał problemy co roku z hamulcami. :P
 
 
     
 kubeusz77 


Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Kolor: Clear White
Typ nadwozia: 5d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 452
Skąd: Łódź
 #66  Wysłany: 2017-04-01, 19:16   

To już przegięcie w drugą stronę. Ale teść jeździł z Uno do ASO na przeglądy?
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 423
Skąd: DW
 #67  Wysłany: 2017-04-02, 07:42   

W zasadzie to nie jeździł. W tej chwili ma Hyundai'a i10, z 2012r, z przebiegiem 32 tyś. i w ASO ostatni raz był jak auto z salonu wyjechało. :P Ja w ASO zjawię się tylko na przeglądzie po 30 tyś. km, lub po 2 latach. Później będę we własnym zakresie wszytko sprawdzał.
 
 
     
 kubeusz77 


Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Kolor: Clear White
Typ nadwozia: 5d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Kwi 2016
Posty: 452
Skąd: Łódź
 #68  Wysłany: 2017-04-02, 07:53   

Czyli z 7 letniej gwarancji rezygnujesz?
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 423
Skąd: DW
 #69  Wysłany: 2017-04-02, 08:42   

Jaka to gwarancja, jak np. po 3 latach padnie mi sprzęgło lub zawieszenie i gwarancja nie działa na takie elementy bo to elementy eksploatacyjne. A im dłużej się jeździ autem, to w ASO przy każdym przeglądzie będą chcieli coś wymieniać i kasować jakby części były z platyny. Jak dla mnie gwarancja do 1 przeglądu i jeśli nic nie wyjdzie po 2 latach tzn., że jest ok i auto nie ma wad fabrycznych.
 
 
     
 Rejmi 


Informacje
Wyposażenie: M
Typ nadwozia: 5d
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 285
Skąd: Lublin
 #70  Wysłany: 2017-04-02, 11:16   

kubeusz77 napisał/a:
Żadne nowość wymiana co 2 lata. Wszystkie marki samochodów które do tej pory miałem stosowały tą zasadę.


powiem tak - w magiczny sposób ten okres ulega zmianie - jeszcze kilkanaście lat temu było to 5 lat
później 3 lata
teraz 2 lata ...

kto wie może za kilka lat co roku będzie?

kasa kasa kasa - innych przesłanek przemawiających za skróceniem tego okresu nie ma
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #71  Wysłany: 2017-04-02, 19:24   

f0ku5 napisał/a:
Rejmi napisał/a:
wymiana płynu hamulcowego zapewne poszła... zupełnie bezsensownie
Wymiana płynu hamulcowego jest na każdym przeglądzie według Kii i na to niestety nie mogę nic poradzić ;)

G... wymienili na wymianę hamulcowego i sprzęgłowego trzeba ponad 1l... a tu jest 0,5l więc o co chodzi :D
 
 
     
 f0ku5 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Przebieg: 65000
Kolor: Czerwony
Pakiety: Alarm + Klima
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: Hatchback 5D
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1373
Skąd: Warszawa
 #72  Wysłany: 2018-01-24, 20:13   

Dawno nic w swoim temacie nie pisałem, bo też żadnych usterek nie było... aż do teraz ;)
Od pewnego czasu zmagałem się ze stale hamującym prawym tylnym hamulcem, a co za tym idzie znacznym spadkiem osiągów, grzejącą się felgą, smrodem z koła po dłuższej jeździe, o wzroście spalania już nie wspomnę.

Dziś samochód odebrałem z ASO, ponieważ stało u nich dwa dni z powodu braku części. Do naprawy poszedł cały zacisk, wraz z tłokiem i oringiem (??, tak mam na fakturze :P ). Samochód już nie hamuje sam z siebie, ale mam wrażenie, że trzeba o wiele mocniej wcisnąć pedał hamulca, żeby osiągnąć taki sam efekt, jak przed naprawą. To normalne?

Z innej beczki - na czas naprawy dostałem zastępczego Fiata Tipo i muszę przyznać, że jeździło się dość fajnie. Silnik w chyba najmocniejszej wersji 120KM wraz z turbiną, czuć różnicę w stosunku do naszego Rio. W środku niestety bardziej plastikowy i tandetny niż moje Rio w wersji M, a przynajmniej odniosłem takie wrażenie. A Tipo bynajmniej nie było w podstawowej wersji :)
Jedyne co mnie denerwowało to system Start&Stop, który działał praktycznie od razu po uruchomieniu auta, na zimnym silniku, itp.
Nie ukrywam, że gdybym miał samochód z tym syfem to byłaby to pierwsza rzecz, którą bym na stałe wyłączył.
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #73  Wysłany: 2018-01-24, 22:10   

Dobrze Ci się zdawało. Plastik w Tipo są straszliwe :D
Ile sobie Malibu życzy za zastępczy?
 
 
     
 f0ku5 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Przebieg: 65000
Kolor: Czerwony
Pakiety: Alarm + Klima
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: Hatchback 5D
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 1373
Skąd: Warszawa
 #74  Wysłany: 2018-01-25, 07:06   

Ta usterka akurat była serwisowana w Carserwisie na Łopuszańskiej, bo Malibu miało odległe terminy z powodu chorób mechaników.
W Carserwisie dałem 50 zł za dzień :) Z Malibu też miałem raz auto zastępcze, ale nie pamiętam już za ile. Będę musiał zerknąć w fakturę.

Czy ktoś z Was ma pomysł dlaczego teraz muszę wciskać bardziej pedał hamulca? Będzie wymagać to powrotu do ASO, czy zostawić to w cholerę?
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 423
Skąd: DW
 #75  Wysłany: 2018-01-25, 09:21   

Podjechać do ASO nie zaszkodzi. Może nie odpowietrzyli hamulców dokładnie po naprawie. Teoretycznie po wymianie tłoczka nie powinno się nic zapowietrzyć, ale kto wie.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 5 z 5 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 26