ISG autostop
Autor Wiadomość
 clarence2 

Informacje
Wyposażenie: Buisness Line
Silnik: 1,4
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Hatchback 5
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 107
Skąd: Stąd
 #16  Wysłany: 2018-11-15, 18:52   

tyka47, czyli producent mija się z prawdą obiecując ładowanie na poziomie 14,7V
 
 
     
 tyka47 


Informacje
Wyposażenie: L Business Line
Silnik: 1.2 84KM
Przebieg: 30000
Kolor: clear white
Typ nadwozia: 5D Hb
Inne auto / jakie?: KIA CEED
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 21 Wrz 2016
Posty: 91
Skąd: Knurów/Śląsk
 #17  Wysłany: 2018-11-21, 18:45   

Nie wiem czy mija się z prawdą.
Jak poprzednio pokazałem na fotce, max co pokazało na wyświetlaczu to 14.3V
Może jakbym trzymał podpięty akumulator dłużej niź dobę?
Ponadto nie wiem czy akumulator tego wymagał.
Nie mam praktyki z akumulatorami AGM a myślę że to on determinuje zachowanie "inteligentnej ładowarki"
Nie chcę się mądrzyć, może ktoś kto "siedzi w temacie" potrafi to ocenić.
Ja wiem tylko tyle: akumulator naładowany - AutoStop działa. - osiągnąłem zamierzony cel.
--------------------
.
.
.
Uważajcie na ludzi którzy się nie śmieją - są niebezpieczni :>
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 2 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 14