Uszkodzona blacha - gwarancja po naprawie
Autor Wiadomość
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 424
Skąd: DW
 #31  Wysłany: 2018-11-06, 22:41   

Wszystko zatem jest ok. Ja umawiałem się w ASO na oględziny i wtedy zgłaszałem telefonicznie szkodę, a w międzyczasie była przygotowywana dokumentacja i robione zdjęcia. Plus tego jest taki, że oni wysyłają wszystko i Ciebie już nic nie interesuje. Czekasz tylko na kontakt ze strony ASO w celu umówienia terminu naprawy. Ok 30 minut przed oddaniem auta ponoć najlepiej zadzwonić do PZU, aby podstawili auto zastępcze z ASO jeśli masz "auto non stop". Oczywiście przy zgłaszaniu szkody warto to powiedzieć, aby nie było przypadku, że nagle nie ma aut zastępczych. :cool:
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #32  Wysłany: 2018-11-12, 11:23   

Zatem Kia Polska doprecyzowała:
„Szanowny Panie,

Uprzejmie informujemy, że gwarancja producenta udzielana jest na samochód fabrycznie nowy, bezwypadkowy.
W przypadku uszkodzenia pojazdu wskutek szkody komunikacyjnej lub też z innych przyczyn niezależnych od producenta, gwarancja jest ograniczona o zakres naprawy.
Ewentualne usterki związane z wykonaną naprawą szkody komunikacyjnej należy zgłaszać firmie, która wystawiła fakturę za wykonaną usługę.

Z wyrazami szacunku,”
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #33  Wysłany: 2018-11-15, 10:18   

Naprawa za tydzień. Kosztorys w ASO na 3700 zł. PZU zaakceptowało.
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 424
Skąd: DW
 #34  Wysłany: 2018-11-15, 10:55   

mateusz napisał/a:
Kosztorys w ASO na 3700 zł. PZU zaakceptowało.

Będą naprawiać elementy, czy wymieniać, bo sporo wyszło?
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #35  Wysłany: 2018-11-15, 17:21   

Wymienią błotnik, drzwi nie są krzywe więc tylko lakierowanie.
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #36  Wysłany: 2018-11-22, 18:14   

Okazało się ze PZU zrobiło mnie w bambuko.
Mogłem naprawiać w Malibu... ale twierdzili ze nie dostanę Auta z AutoNonStop.
Dziś romawialem z Panią Ewelina z Malibu i okazało się ze to nie jest przeszkoda. Po prostu PZU nie chciało żebym robił tam ale nie wiem czemu.
Co do naprawy. W poneidilek auto jedzie na seriwis. 3 tygodnie po zgłoszeniu szkody.
 
 
     
 mateusz 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 CRDi
Przebieg: 104350
Kolor: Clear White
Tapicerka: Czarna
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 14 Lut 2017
Posty: 320
Skąd: Warszawa
 #37  Wysłany: 2018-12-05, 21:45   

Naprawiony, odebrany w poniedziałek.
Dziś robiłem zdjęcia dla PZU - podobno taka procedura.
Jutro jadę na reklamację - podrapali górę zderzaka przy zdejmowaniu i schodzi lakier...
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 424
Skąd: DW
 #38  Wysłany: 2018-12-06, 20:49   

mateusz napisał/a:
Jutro jadę na reklamację - podrapali górę zderzaka przy zdejmowaniu i schodzi lakier...

Tak to już jest jak się trafi na niekompetentnych mechaników. Jak u mnie wymieniali zderzak, to nikt nawet nie sprawdził jak wygląda auto, tylko zadzwonili, że gotowe. Za 1 razem nie odebrałem auta i nawet osoba z działu likwidacji szkód była zdziwiona, że zderzak był gorzej spasowany niż przed wymianą z połamanymi ślizgami. Oczywiście próbowano mi wmówić, że się nie da tego tak dobrze wyregulować, więc powiedziałem, że dziwne, że w fabryce dali radę...
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 3 z 3 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 18