Szarpanie przy zmianie biegu.
Autor Wiadomość
 Szybki-17 

Informacje
Silnik: 1.4 DOHC
Kolor: Smoke Blue
Pakiety: L+STY
Inne auto / jakie?: Citroen Saxo
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wiek: 32
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Katowice
 #76  Wysłany: 2019-01-14, 18:03   

Ari93 napisał/a:
Bez przesady, w razie co jest działająca gwarancja. To nie Honda Type-R z przegrzewającą się skrzynią biegów co wg. Hondy jest featurem a nie bugiem ;)


ok :)
 
 
     
 clarence2 

Informacje
Wyposażenie: Buisness Line
Silnik: 1,4
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Hatchback 5
Dołączył: 31 Paź 2016
Posty: 129
Skąd: Stąd
 #77  Wysłany: 2019-01-15, 08:46   

Szybki-17, bo to tylko niepotrzebny wydatek ;-) mówię oczywiście o zakupie czujników do drugiego kompletu kół :-)
 
 
     
 Soul_Man 
Moderator


Informacje
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 325
Skąd: Warszawa
 #78  Wysłany: 2019-01-15, 15:39   

W Rio IV nie ma czujników przy kołach, system działa na bazie sygnału z ABS :-) Podejrzewam, że w Stonicu tak samo :-)
 
 
     
 Szybki-17 

Informacje
Silnik: 1.4 DOHC
Kolor: Smoke Blue
Pakiety: L+STY
Inne auto / jakie?: Citroen Saxo
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wiek: 32
Dołączył: 08 Gru 2018
Posty: 9
Skąd: Katowice
 #79  Wysłany: 2019-01-15, 19:03   

Soul_Man napisał/a:
W Rio IV nie ma czujników przy kołach, system działa na bazie sygnału z ABS :-) Podejrzewam, że w Stonicu tak samo :-)


Możesz prv?
 
 
     
 Soul_Man 
Moderator


Informacje
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 325
Skąd: Warszawa
 #80  Wysłany: 2019-01-16, 16:06   

Jasne
 
 
     
 Soul_Man 
Moderator


Informacje
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 325
Skąd: Warszawa
 #81  Wysłany: 2019-06-04, 11:12   

No i mam nowe sprzęgło :-)

Stare padło przy 28 tys. km. Pojawiły się szarpania przy ruszaniu oraz piszczenie pod obciążeniem (ostrzejsze ruszenie lub np pod górkę). Rzutem na taśmę udało się to zrobić jeszcze na gwarancji. Według serwisu problem znany, z innych modeli również. Podobno fabryczna tarcza jest za twarda.

Nareszcie mogę powiedzieć, że kijanka jeździ tak jak powinna, bez żadnego szarpania :D Wymiana przepustnicy pomogła w dużej mierze, ale teraz jest w końcu tak, jak powinno! Sprzęgło chodzi miękko i płynnie, zmiana biegu to przyjemność.
 
 
     
 Mr_Ozi 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,4
Przebieg: 57000
Kolor: Platinium Graphite
Pakiety: STY+AEB+SMT
Typ nadwozia: 5 d.
Inne auto / jakie?: BMW 530i
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 76
Skąd: Wołomin
 #82  Wysłany: 2019-06-05, 13:25   

Soul_Man napisał/a:
Rzutem na taśmę udało się to zrobić jeszcze na gwarancji.


Jak to rzutem na taśmę? To ile Twoja kijanka ma lat?
 
 
     
 Soul_Man 
Moderator


Informacje
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 325
Skąd: Warszawa
 #83  Wysłany: 2019-06-06, 09:44   

Gwarancja na sprzęgło jest do pierwszego dużego przeglądu, czyli 30 tyś. km. Kijanka we wrześniu skończy dwa lata.
 
 
     
 man70 
VIP

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.2
Kolor: Urban Green
Typ nadwozia: hatchback 5 d.
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Dołączył: 10 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Olsztyn
 #84  Wysłany: 2019-06-20, 16:52   

Wtrącę swoje trzy grosze. Rio 1.2 rocznik 2019, nowy z salonu. Na początku rzeczywiście trudno wyczuć to sprzęgło. Jest dość specyficzne. Załącza bardzo nisko a ja nie jestem do tego przyzwyczajony. :-| Jednak na rozgrzanym silniku, (tak jak i na zimnym) mogę na I biegu puścić sprzęgło bez gazu, nie obawiając się o gaśnięcie silnika. Samochód powoli ciągnie do przodu z dwiema osobami na pokładzie, w tym momencie należy zwiększyć obroty silnika by przejść do II biegu. (Nie wiem na razie jak zachowa się przy pełnym obciążeniu). Szarpania na "dwójce" nie zauważyłem. Może coś poprawili w najnowszej edycji tego modelu? ???
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 6 z 6 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 20