W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Trzeci przegląd czy ma sens jakie koszty

Rafael
Posty: 524
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

mateusz pisze:A skąd uzyskać info czy ma być ten przegląd nadwozia czy nie?
Infolinia Kia odsyła do ASO jako informatora to przecież powiedzą co chcą ?
Wszystko jest zapisane w książce gwarancyjnej. Przegląd mechaniczny jest co 2 lata, lub co 30000km i przy nim wypada przegląd nadwozia i lakieru. Mi już po 1 roku i 12000km chcieli go wcisnąć i straszyli utratą gwarancji. Zadzwoniłem do innego ASO i powiedzieli, że to dopiero po 2 latach. Za to na przeglądzie po 2 latach taniej było mi jechać 50km od mojego miejsca zamieszkania, bo zaoszczędziłem prawie 600zł, a czynności serwisowe w każdym ASO były takie same jak dzwoniłem i pytałem. Niestety serwisy "doją" klientów, a im bardziej klient jest nieświadomy, to tym więcej od niego wyciągną i nie idzie to w parze z jakością obsługi.

Awatar użytkownika
zalmen3
VIP
Posty: 387
Rejestracja: 11 mar 2015, 10:07
Lokalizacja: PZ
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L + tempomat
Silnik: 1,25
Przebieg: 99999
Kolor: wendy brown
Tapicerka: czarna
Typ nadwozia: hatchback
Inne auto / jakie?: Citigo

Post autor: zalmen3 »

Co do cen w ASO Kia, to niestety mogę potwierdzić, że poszły ostro do góry. Robiłem przegląd olejowy w swoim Rio i koszt ściął mnie z nóg. Może nie byłoby nawet takiego szoku, gdyby to co usłyszałem od Pani przez telefon pokryło się z tym co zobaczyłem na fakturze - różnica wynosiła prawie 100 zł. Nie wiem czy to specyfika Kia Marvel (mają też oddział w Poznaniu), czy ogólna tendencja w ASO, ale przy takich cenach raczej już nie skorzystam z usług ASO.
Przyznam, że z dwóch poznańskich ASO, z których korzystałem Marvel wypada znacznie słabiej (drugi to Lee Motors w Komornikach), bo zawsze są rozbieżności pomiędzy ustaleniami przy zostawianiu auta, a końcową ceną na fakturze - oczywiście na niekorzyść klienta. Wkurza mnie również to, że nie dzwonią jak wyjdzie coś dodatkowego, tylko robią i stawiają klienta przed faktem dokonanym. Teraz miałem tak ze zbieżnością i żarówką - zleciłem sprawdzenie zbieżności (60 PLN), ale nie jej ustawienie - wyraźnie zaznaczyłem przy oddawaniu auta, że mają dzwonić jak coś wyjdzie. Przyszedłem po samochód a tu na fakturze zbieżność 180 (ustawienie) i wymiana żarówki 35. Oczywiście gdyby zadzwonili, to zbieżność i tak zlecił bym ustawić i te 180 nie jest problemem, ale lubię wiedzieć takie rzeczy wcześniej, co do żarówki natomiast, to wymienił bym sobie ją sam, bo i tak w bagażniku wożę zapas (kupiłem lata temu karton żarówek H7 w cenie nie całe 5 zł za sztukę i nie widzę powodu płacenia za nową 35 zeta, zwłaszcza za "longlife" czy jakieś kretyńskie "+20% mocy" na doświetlanie zakrętów, gdzie wiadomo, że przepali się co najmniej 10x szybciej niż na mijania). Najśmieszniejsze było tłumaczenie obsługującego mnie faceta, że nie mogli nie wymienić tej żarówki, bo doświetlanie zakrętów jest obowiązkowym wyposażeniem samochodu, a oni nie mogą wypuścić na ulicę pojazdu z niesprawnym oświetleniem - powiem wprost: kurwa co za bzdura. Przegląd lakieru też chcieli mi wcisnąć, mimo że poprzedni robiłem dokładnie rok temu.
Dlatego Kia Marvel w Poznaniu będę raczej omijał już szerokim łukiem, pomimo, że geograficzne położenie tego serwisu jest dla mnie wygodniejsze niż pozostałych Poznańskich ASO. Dodatkowo, przy kolejnym, 4. przeglądzie (na 120.000 lub 2 lata po poprzednim) rozważę Norauto, skoro koledzy piszący powyżej tak polecają.

Gandalf wej
Posty: 476
Rejestracja: 18 paź 2014, 20:25
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Gandalf wej »

Mają racje że --- wstawiasz auto niebezpieczne dla innych użytkowników drogi i nie mogą wypościć niesprawnego bo.....
Jak coś się stanie to ty pójdziesz do nich albo ubezpieczyciel że to ich wina

Spróbuj przyjechać z uszkodzonym wahaczem to już nie wyjedziesz a chciałeś tylko sprawdzić

Tak to już jest .Tak powinien postępować każdy mechanik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Użytkowanie, przeglądy, ASO”