Wyposażenie: M
Silnik: 1.2 LPG
Przebieg: 105000
Typ nadwozia: Sedan Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 167 Skąd: PZ
#16 Wysłany: 2016-07-31, 15:49
Sauer napisał/a:
Ja dzisiaj, po dwóch latach, zauważyłem sporo wody na dywaniku pasażera. Od początku zastanawiałem sie skąd ta wilgoć w aucie, skad te zaparowane szyby.
W następnym tygodniu pojadę do ASO. Ciekaw jestem czy przez te dwa lata nie doszło do korozji. W załączeniu fotka gąbki, która nasiąka wodą.
Witam. Już raz byłem z tym w ASO bo też kapie mi z tej gąbki. Niby coś zrobili ale nadal leci wiec czeka mnie ponowna wizyta w serwisie.
Wyposażenie: XL + Tempomat
Silnik: 1,4
Przebieg: 9000
Kolor: Biały
Pakiety: Stylistyczny
Tapicerka: Ciemna
Typ nadwozia: Sedan
Wiek: 36 Dołączył: 24 Sie 2016 Posty: 9 Skąd: Lędziny
#18 Wysłany: 2016-08-24, 14:54
Witam. Jestem przed wizytą w ASO na usunięcie w/w usterki. Czy macie wiedzę na ile inwazyjna jest naprawa (czy dużo podzespołów jest demontowanych) i na które elementy po naprawie zwrócić uwagę.
Edit
Już po wizycie. Naprawa mało inwazyjna, wyciągany był tylko schowek. Z tego co zauważyłem, to obwinęli czymś rurki z klimatyzacji. Kapiąca woda wynikała najprawdopodobniej z różnicy temperatur. Na zimnych rurkach skraplała się para wodna.
Wyposażenie: L
Silnik: 1,2
Przebieg: 110000
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: vw polo 3
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 22 Skąd: Kraków
#19 Wysłany: 2019-07-28, 22:15
U mnie samochód pływa po obu stronach, zarówno po pasażera jak i kierowcy.
Obawiam się że to może nie być tylko klima ale zacznijmy od tego.
Dysponuje ktoś opisem jak zdemontować schowek, w których miejscach szukać wkrętów i zaczepów? A może ktoś dysponuje manualem co i gdzie trzeba zrobić w temacie tej usterki?
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4
Kolor: Srebrny
Typ nadwozia: Sedan Pomógł: 3 razy Dołączył: 17 Mar 2013 Posty: 460 Skąd: Lubin
#20 Wysłany: 2019-07-29, 06:49
Pawel napisał/a:
U mnie samochód pływa po obu stronach, zarówno po pasażera jak i kierowcy.
Obawiam się że to może nie być tylko klima ale zacznijmy od tego.
Dysponuje ktoś opisem jak zdemontować schowek, w których miejscach szukać wkrętów i zaczepów? A może ktoś dysponuje manualem co i gdzie trzeba zrobić w temacie tej usterki?
Czy ta woda zbiera Ci się po deszczu jak samochód stoi , czy gdy jedziesz w czasie opadów ?
Wyposażenie: M
Silnik: 1.4
Kolor: Clear White
Typ nadwozia: 5d Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Kwi 2016 Posty: 504 Skąd: Łódź
#21 Wysłany: 2019-07-29, 14:58
U mnie to pojawia się podczas wyjazdu na wakacje,gdy Klima chodzi przez kilka godzin non stop. Też lubi sobie pokapać na dywanik. Jeśli to wynika z gromadzenia się pary na rurach klimatyzacji,to jestem w stanie to zaakceptować. Wolę tak ,niż miałaby ta skroplona para wpadać gdzieś głębiej. W końcu RIO to nie Mercedes.
Wyposażenie: Buisness Line
Silnik: 1,4
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Hatchback 5
Dołączył: 31 Paź 2016 Posty: 139 Skąd: Stąd
#22 Wysłany: 2019-07-29, 19:47
kubeusz77, problem jest w słabej izolacji rurek w których płynie czynnik chodzący. U mnie był ten sam problem- zgłoszone do ASO- założona dodatkowa, dłuższa izolacja zasłaniająca całe rurki-problem zapomniany😉
Wyposażenie: L
Silnik: 1,2
Przebieg: 110000
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: vw polo 3
Dołączył: 07 Lis 2014 Posty: 22 Skąd: Kraków
#23 Wysłany: 2019-07-29, 21:00
jachnyc napisał/a:
Pawel napisał/a:
U mnie samochód pływa po obu stronach, zarówno po pasażera jak i kierowcy.
Obawiam się że to może nie być tylko klima ale zacznijmy od tego.
Dysponuje ktoś opisem jak zdemontować schowek, w których miejscach szukać wkrętów i zaczepów? A może ktoś dysponuje manualem co i gdzie trzeba zrobić w temacie tej usterki?
Czy ta woda zbiera Ci się po deszczu jak samochód stoi , czy gdy jedziesz w czasie opadów ?
Ciężko powiedzieć, objaw zaobserwowany wczoraj.
Za dnia było lekkie kropienie nic poważnego, natomiast później zrobiłem 200km na full klimie.
Nie wykluczam że może gdzieś uszczelka puszcza, z drugiej strony nic co mogło by o tym świadczyć nie stwierdziłem póki co.
Natomiast pewne jest to że parownik i rurka odprowadzająca skropliny są wilgotne,
Jestem tak zalany że nie wydaje mi się aby możliwe było to tylko poprzez ową wilgoć na w/w elementach.
Strzelam, ale może rurka jest niedrożna i cała woda wlewa mi się do środka zamiast na zewnątrz.
Jutro zrobię kilkanaście kilometrów na pełnej klimie i zobaczę czy po przyjechaniu na miejsce wykapuje woda na zewnątrz. Zakładając że tak, to czy ktoś ma doświadczenie w udrożnieniu owej rurki? czy da się to zrobić od spodu samochodu tak po partyzancku czy jest może dobry dostęp ze środka i można ją spokojnie wymontować i obrobić na zewnątrz?
Wyposażenie: M
Silnik: 1,4
Przebieg: 500
Kolor: srebrny
Pakiety: SMART
Tapicerka: ciemna
Typ nadwozia: HB 5d
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: warszawa
#24 Wysłany: 2019-09-27, 09:18 u mnie też kapie
u mnie też kapie u pasażerki. oczywiście przy włączonej klimie. w sierpniu byłem w ASO i miało być zrobione. Niestety w dniu wczorajszym stojąc w korku przy włączonej klimie zauważyłem ponowne kapanie. kiszka. w październiku na przeglądzie zgłoszę ponownie. do trzech razy sztuka.
Wyposażenie: M
Silnik: 1,4
Przebieg: 500
Kolor: srebrny
Pakiety: SMART
Tapicerka: ciemna
Typ nadwozia: HB 5d
Dołączył: 10 Lis 2016 Posty: 3 Skąd: warszawa
#25 Wysłany: 2019-09-27, 09:38
kubeusz77 napisał/a:
U mnie to pojawia się podczas wyjazdu na wakacje,gdy Klima chodzi przez kilka godzin non stop. Też lubi sobie pokapać na dywanik. Jeśli to wynika z gromadzenia się pary na rurach klimatyzacji,to jestem w stanie to zaakceptować. Wolę tak ,niż miałaby ta skroplona para wpadać gdzieś głębiej. W końcu RIO to nie Mercedes.
Wyposażenie: M
Silnik: 1.2 LPG
Przebieg: 105000
Typ nadwozia: Sedan Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2016 Posty: 167 Skąd: PZ
#26 Wysłany: 2019-09-27, 12:57 Re: u mnie też kapie
ontoja napisał/a:
u mnie też kapie u pasażerki. oczywiście przy włączonej klimie. w sierpniu byłem w ASO i miało być zrobione. Niestety w dniu wczorajszym stojąc w korku przy włączonej klimie zauważyłem ponowne kapanie. kiszka. w październiku na przeglądzie zgłoszę ponownie. do trzech razy sztuka.
Miałem w ASO cały kokpit rozbierany łącznie z wymianą skraplacza. Założono dodatkową izolację która miała uniemożliwić kapanie. Niestety nadal kapie ale pocieszające jest to że mniej Przypuszczam że we wszystkich Rio 3 kapie ale większość nie zwraca na to uwagi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 25