W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Kia RIO IV GT-Line dostępna już w Niemczech

Luźne rozmowy na każdy temat.
Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Kia RIO IV GT-Line dostępna już w Niemczech

Post autor: Mr_Ozi »

Znalazłem w niemieckim cenniku RIO w wersji GT-Line - kosztuje od 19 190 EUR (1.0 100KM) lub od 19890 EUR (1.0 120 KM).

W załączniku standardowe wyposażenie. (po Niemiecku)
Załączniki
KIA RIO GT-Line priesliste.JPG

Awatar użytkownika
krzybiel
Posty: 340
Rejestracja: 03 cze 2016, 14:40
Lokalizacja: WLKP

Post autor: krzybiel »

Takie wozidełko za tyle $, chore ;)

Awatar użytkownika
Ari93
Moderator
Posty: 412
Rejestracja: 27 lip 2014, 02:32
Lokalizacja: Starogard Gdański
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: M + Tempomat
Silnik: 1.4 DOHC LPG
Przebieg: 109000
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Sedan

Post autor: Ari93 »

To ja już wolę zostać przy mojej Ryjówce i dalej zbierać na Teslę :D

Awatar użytkownika
krzybiel
Posty: 340
Rejestracja: 03 cze 2016, 14:40
Lokalizacja: WLKP

Post autor: krzybiel »

Ari93 pisze:To ja już wolę zostać przy mojej Ryjówce i dalej zbierać na Teslę :D
Widzę, że mamy podobne cele :) Mi udało się przejechać tym „cudem” i powiem tylko tyle, przed jazdą byłem pesymistycznie do tego nastawiony, po jeździe ideał mojego auta, to tylko Tesla :) Oczywiście jakiś Dodge Charger SRT Hellcat na niedzielne przejażdżki też by się w garażu przydał ale na codzień tylko Tesla.

Awatar użytkownika
Ari93
Moderator
Posty: 412
Rejestracja: 27 lip 2014, 02:32
Lokalizacja: Starogard Gdański
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: M + Tempomat
Silnik: 1.4 DOHC LPG
Przebieg: 109000
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Sedan

Post autor: Ari93 »

Noo wiadomo, ze względu na infrastrukturę w Polsce autko bardziej do kręcenia się "w koło komina" (chociaż zasięgi 400-600km sugerują na całkiem spore to "w koło") a Ryjówka jako taki zapas daleko zasięgowy by mogła stać i przy ewentualnych naprawach Tesli bo ponoć dosyć awaryjna... generalnie youtuba się dosyć naoglądałem i napalony jak szczerbaty na suchary jestem :D Póki co czekam na wygraną w totolotka bo póki co innej możliwości nabytku tego cudu techniki nie widzę :D

Awatar użytkownika
krzybiel
Posty: 340
Rejestracja: 03 cze 2016, 14:40
Lokalizacja: WLKP

Post autor: krzybiel »

Ari93 pisze:bo ponoć dosyć awaryjna...
Nie wierz w te głupoty! Jestem w stanach dwa razy do roku, rozmawiałem z wieloma właścicielami tesli i wszyscy mówią, że gadanie o awaryjności, to tylko propaganda innych firm, czysta zazdrość. I to nie są rozmowy ze sprzedawcami czy serwisem, a zwykłymi ludźmi. Jak tylko widzę gdzieś teslę i właściciela to od razu podchodzę pogadać. Zresztą mówią, że nawet jak coś jest nie tak, to reakcja serwisu jest natychmiastowa włącznie z wymianą auta na nowe ! Na świecie rządzi ropa i ci, którzy mają prawa do jej wydobycia, dla nich takie auto jak tesla, to problem w interesach ;) więc opłacają kogo mogą aby robić złą prasę o tesli :)

Awatar użytkownika
Soul_Man
VIP
Posty: 394
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4 100KM
Kolor: Smoke Blue
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T

Re: Kia RIO IV GT-Line dostępna już w Niemczech

Post autor: Soul_Man »

Mr_Ozi pisze:Znalazłem w niemieckim cenniku RIO w wersji GT-Line - kosztuje od 19 190 EUR (1.0 100KM) lub od 19890 EUR (1.0 120 KM).

W załączniku standardowe wyposażenie. (po Niemiecku)
No to poszli po bandzie ;-)

Ponad 83tys za 120KM Rio, a za 89tys można mieć 200-konne Polo GTi z DSG. Normalnie oferta stulecia, już widzę kolejki przed salonami Kii :-)

Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Mr_Ozi »

Nie o to chodzi czy drogo, czy tanio, tylko o wolność wyboru. Jak bym mógł brać RIO z silnikiem 1.0 120 KM - to bym brał. Sęk w tym, że z moich informacji wynika, że w Polsce ten silnik będzie dostępny tylko w GT-Line. Szkoda.

Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Re: Kia RIO IV GT-Line dostępna już w Niemczech

Post autor: Mr_Ozi »

Soul_Man pisze:
Mr_Ozi pisze:Znalazłem w niemieckim cenniku RIO w wersji GT-Line - kosztuje od 19 190 EUR (1.0 100KM) lub od 19890 EUR (1.0 120 KM).

W załączniku standardowe wyposażenie. (po Niemiecku)
No to poszli po bandzie ;-)

Ponad 83tys za 120KM Rio, a za 89tys można mieć 200-konne Polo GTi z DSG. Normalnie oferta stulecia, już widzę kolejki przed salonami Kii :-)
A tu się z kolegą nie zgodzę. Za 89 to mamy golasa. Podobnie wyposażone Polo to pow. 110.

Awatar użytkownika
krzybiel
Posty: 340
Rejestracja: 03 cze 2016, 14:40
Lokalizacja: WLKP

Re: Kia RIO IV GT-Line dostępna już w Niemczech

Post autor: krzybiel »

Mr_Ozi pisze:
A tu się z kolegą nie zgodzę. Za 89 to mamy golasa. Podobnie wyposażone Polo to pow. 110.
Masz rację ale wystarczy zrezygnować z kilku bajerów i masz za tą sama cenę auto z lepszą płytą podłogową, z lepszym silnikiem, lepszą skrzynią biegów i z lepszymi osiągami. O cenie odsprzedaży już nie wspomnę, bo vw bije na głowę kia po kilku latach. Nie oszukujmy się, cena jest abstrakcyjna jak za auto marki kia ;)

Awatar użytkownika
Soul_Man
VIP
Posty: 394
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4 100KM
Kolor: Smoke Blue
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T

Post autor: Soul_Man »

A ja się nie zgodzę. To nie jest taki golas. W standardzie stosunku do Rio brakuje mu w zasadzie nawigacji i automatycznej klimy (tylko że w Polo jest dwustrefowa od razu). Plus kilka pierdół za mniejszą kasę, nic bez czego nie można jeździć.

Dla mnie to jest przepaść. 200KM + DSG vs 120KM (w dodatku z 3 cylindrów).

Chociaż oczywiście pochwalam jak najbardziej wolność wyboru. Po prostu jak dla mnie cena nie skrojona na miarę auta i konkurencji.

Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Mr_Ozi »

Może poczekajmy na oficjalne polskie ceny? Na razie w salonach, cytuję "nic o GT nie wiedzą".

Awatar użytkownika
Soul_Man
VIP
Posty: 394
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4 100KM
Kolor: Smoke Blue
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T

Post autor: Soul_Man »

Racja, może w ogóle u nas go nie będzie ;-)

Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Mr_Ozi »

Soul_Man pisze:A ja się nie zgodzę. To nie jest taki golas. W standardzie stosunku do Rio brakuje mu w zasadzie nawigacji i automatycznej klimy (tylko że w Polo jest dwustrefowa od razu). Plus kilka pierdół za mniejszą kasę, nic bez czego nie można jeździć.

Dla mnie to jest przepaść. 200KM + DSG vs 120KM (w dodatku z 3 cylindrów).

Chociaż oczywiście pochwalam jak najbardziej wolność wyboru. Po prostu jak dla mnie cena nie skrojona na miarę auta i konkurencji.
OK. Sytuacja się zmieniła - ja porównywałem stare Polo (bo sprawdzałem "jeszcze" w zeszłym roku - jak szukałem samochodu), które było gołe jak święty turecki - Ty piszesz o nowym Polo. Fakt, to bardzo atrakcyjna oferta, ale...

Zawsze jest jakieś ALE - to jest oferta promocyjna. Cena ulegnie zmianie - tak przewiduje człowiek z salonu VW. I tak jak pisałem - na swój sposób "golas". Na stronie Volkswagena skonfigurowałem nowe Polo do poziomu - mniej więcej - takiego jaki oferuje Rio IV w wersji XL + dodatki, które ma mieć GT. Dodałem do Polo co następuje:
- Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa z regulacją elektroniczną Climatronic (RIO ma jednostrefowy ale automat)
- Obręcze aluminiowe Brescia 18"
- Pakiet Czujnik deszczu
- Pakiet zimowy (fotele i kontrolka płynu do spryskiwacza - nie ma podgrzewanej kierownicy)
- System "Rear Assist" - kamera cofania (bez czujników odległości)
- Podłokietnik z przodu regulowany na wysokość, ze schowkiem
- Active Info Display - Komputer pokładowy z personalizowanym wyświetlaczem
- Szyba tylna oraz boczne tylne dodatkowo przyciemniane
- System Keyless Access - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie pojazdu

Cena wychodzi: 104 540 zł

Nie twierdzę, że nie da się bez części powyższego wyposażenia funkcjonować (?), ale porównałem pojazdy PODOBNIE wyposażone - nie gorzej.

Dodatkowo - jeśli chodzi o Rio GT - ja brałbym samochód w leasing na firmę. Dorzucenie 50 - 100 zł więcej miesięcznie za samochód o większym momencie i mocy - wszedłbym w to.

Awatar użytkownika
Soul_Man
VIP
Posty: 394
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4 100KM
Kolor: Smoke Blue
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T

Post autor: Soul_Man »

Cóż, co do ceny nie będę dyskutował, zależy to tylko od VGP. Ale na chwilę obecną jest taka jaka jest i jest niezła.

Co do dodanego wyposażenia, to ok, trochę trzeba dodać. Ale z drugiej strony są różnice, takie jak jedno/dwustrefowa klimatyzacja czy 18 calowe koła zamiast 17 w Kii. Tak czy inaczej uważam, że przepaść w parametrach i osiągach w stosunku do ceny jest ogromna.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Off Topic”