W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Problem z wymianą paska klinowego.

Colo89
Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2018, 19:46
Lokalizacja: Istebna

Problem z wymianą paska klinowego.

Post autor: Colo89 »

Witam,
W dniu dzisiejszym wzialem sie za ,, wymiane paska" tylko, ze pojawil sie spory problem... Mianowicie, moze ktos mi powiedziec w jaki sposob mozna zluzowac pasek? Mam wrazenie, ze napinac ktory posiadam jest jakis niestandardowy.
Prosze o szybka pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 28 maja 2018, 16:30 przez Colo89, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Jaki silnik ? w 1.4 luzuje się alternatorem.
Pozdrawiam
Churek

Colo89
Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2018, 19:46
Lokalizacja: Istebna

Post autor: Colo89 »

Posiadam 1.2. Moze akurat tez tak bedzie. Rozumiem, ze za pomoca ,,dzwigni"?

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Tu masz na czerwono zaznaczone śruby, które trzeba poluzować - pchasz alternator w stronę silnika i już.
Załączniki
t_zdjcie_3_414.jpg
Pozdrawiam
Churek

Colo89
Posty: 5
Rejestracja: 27 maja 2018, 19:46
Lokalizacja: Istebna

Post autor: Colo89 »

Bardzo dziekuje za pomoc. Mial Pan racje, tyle, ze u mnie te sruby byly zielone, ale to juz taki szczegol ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy i pytania”