W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Wielkopolska Rio

Nasze auta.
Spadi
Posty: 2
Rejestracja: 04 cze 2018, 18:57
Lokalizacja: Oborniki

Wielkopolska Rio

Post autor: Spadi »

Witam Forumowiczów!

Od miesiąca jestem posiadaczem grafitowego Rio 1.4 benzyna w wersji L.
Jest to drugie auto w rodzinie przeznaczone dla mojej "lepszej połówki" ;)
Za mocno nie obciążane i od czasu do czasu muszę śmignąć do roboty aby nie zamulić.

Nie chcę pisać tego w usterkach, bo być może to nie usterka tylko normalna w takim silniku jednak...
w porównaniu do mojego Lancera 2.0 DID reakcja na pedał gazu w RIO kończy się po osiągnięciu 1/3 jego położenia. Później jest zwyczajnie pusto, ani przyśpieszenia, ani reakcji silnika. Po osiągnięciu 2500 obrotów przyśpieszenie samochodu jest wręcz liniowe...
Na razie jest niecałe 700 km najechane i nie przeciągam powyżej 4.000 obrotów jednak cóż mogę powiedzieć - martwi mnie takie zachowanie, słusznie?
Ostatnio zmieniony 06 cze 2018, 16:22 przez Spadi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Spadi

Rafael
Posty: 518
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

Cześć. :-) Nie porównuj Diesla do wolnossącej benzyny. W benzynie (wolnossącej) moment obrotowy jest mniejszy i osiągalny przy wysokich obrotach silnika. Moje Rio jak było nowe, to też miałem wrażenie, że "muli". Być może są jakieś zabezpieczenia ze strony sterownika silnika, które powodują, że silnik jest słabszy przy "docieraniu". W moim przypadku po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów silnik stał się bardziej zrywny (chyba, że się przyzwyczaiłem :P).

Gandalf wej
Posty: 476
Rejestracja: 18 paź 2014, 20:25
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Gandalf wej »

W opisie jest 1.4 a paliwo?

Rafael
Posty: 518
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

Gandalf wej pisze:W opisie jest 1.4 a paliwo?
Kolega napisał, że:
Spadi pisze:nie przeciągam powyżej 4.000 obrotów
Obstawiam, że benzyna. :P

Spadi
Posty: 2
Rejestracja: 04 cze 2018, 18:57
Lokalizacja: Oborniki

Post autor: Spadi »

Zgadza się, posiadam Rio 1.4 w benzynie.
Poprawiłem opis i info profilowe.
Pozdrawiam
Spadi

Gandalf wej
Posty: 476
Rejestracja: 18 paź 2014, 20:25
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Gandalf wej »

Rafael pisze:
Gandalf wej pisze:W opisie jest 1.4 a paliwo?
Kolega napisał, że:
Spadi pisze:nie przeciągam powyżej 4.000 obrotów
Obstawiam, że benzyna. :P
Myślę że ....a może LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje Rio”