W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Uszkodzona blacha - gwarancja po naprawie

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Uszkodzona blacha - gwarancja po naprawie

Post autor: mateusz »

No i stało sie, w Ząbkach chciałem odwiedzić mamę, ciemno, nie zauważyłem ze coś wystaje z błota.
Uszkodziłem błotnik i drzwi pasażera - trochę rys, błotnik wgięty na rancie.
Czy jak naprawie w ASO to wciąż będzie gwarancja na blachę i perforacje ? Czy już mam po gwarancji ? :)

clarence2
Posty: 141
Rejestracja: 31 paź 2016, 16:00
Lokalizacja: RDE
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L Business line
Silnik: 1.4
Przebieg: 20000
Kolor: Biały

Post autor: clarence2 »

Przy naprawie w aso zachowasz gwarancję 😉

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz »

Jak myślicie, dużo zabulę ? :(

Obrazek Obrazek Obrazek

Rafael
Posty: 518
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

mateusz pisze:Czy jak naprawie w ASO to wciąż będzie gwarancja na blachę i perforacje ? Czy już mam po gwarancji ? :)
Jak najbardziej masz gwarancje. Przecież naprawiasz w autoryzowanym serwisie. Nie wiem ile mogą wziąć za naprawę. U mnie za samo malowanie drzwi i naklejenie listew wzięli od PZU ponad 2000zł. Za lekko otarty błotnik skasowali PZU 2600zł. Jak masz AC, to zrób z AC. Ja miałem 3 szkody nie z mojej winy i o dziwo składka w pakiecie dealerskim zmalała w porównaniu do poprzedniego roku.

EDIT: Nie z mojej winy mam na myśli, że robiłem z AC, ale sam nie wyrządziłem tych szkód. Był to "akt wandalizmu" i uderzenie na parkingu jak robiłem zakupy.

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz »

No mam problem, że nie mogę z AC. Syn mojej ciotki się nie zgadza, bo będzie miał zwyżkę na swojego sztrucla.

Rafael
Posty: 518
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

Czyli Twoje auto jest zarejestrowane na niego jako współwłaściciela? Trochę bez sensu, że w ogóle wykupowałeś AC, skoro zawsze będzie Ci szkoda z niego skorzystać. Nawet przy tak niewielkiej szkodzie naprawa w ASO jest na tyle droga, że opłaca się do tego wykorzystać pakiet, na który z kolei się wydało pieniądze. ;-)

Na Twoim miejscu bym się zastanowił, czy nie olać gwarancji i nie zrobić za kilkaset zł gdzieś poza ASO. Ja robiłem w ASO, bo nie zamierzałem wykupić AC, ale PZU mnie bardzo miło zaskoczyło ofertą.

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz »

Nie. Moja ciocia a jego matka jest współwłaścicielem mojego auta i właścicielka jego auta. On ma 14 letniego peugeota 407 sw.
Tak właśnie dziś się zorientowałem ze dałem dupy kupując AC a nie mogę z niego skorzystać :) jednak z rodzina ta ładnie tylko na zdjęciu :)

clarence2
Posty: 141
Rejestracja: 31 paź 2016, 16:00
Lokalizacja: RDE
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L Business line
Silnik: 1.4
Przebieg: 20000
Kolor: Biały

Post autor: clarence2 »

Myślę że na 6-8 tys się możesz przygotować :lol: podobne uszkodzenie tylko tył w starszym sportage wyniósł 8500 o-o ...pokryte z AC

Awatar użytkownika
Ari93
Moderator
Posty: 392
Rejestracja: 27 lip 2014, 02:32
Lokalizacja: Starogard Gdański
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: M + Tempomat
Silnik: 1.4 DOHC LPG
Przebieg: 109000
Kolor: Biały
Typ nadwozia: Sedan

Post autor: Ari93 »

Niee no, bez przesady chyba... w moim temacie opisywałem "spotkanie z sarną". Wymienione zostały cały przedni zderzak, lampa, nadkole, przednie drzwi kierowcy na nowe oraz żeby nie było różnicy w kolorze polakierowanie ponownie tylnych drzwi. Za to wszystko z PZU bodajże 11 tys. ściągnęli. Także moim zdaniem 6 tys to już jest totalnie absolutnie górna granica ale... nie wiem, nie znam się :D
Ostatnio zmieniony 25 paź 2018, 07:53 przez Ari93, łącznie zmieniany 1 raz.

clarence2
Posty: 141
Rejestracja: 31 paź 2016, 16:00
Lokalizacja: RDE
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L Business line
Silnik: 1.4
Przebieg: 20000
Kolor: Biały

Post autor: clarence2 »

Ari93, zależy gdzie ...wystarczy spojrzeć na podawaną na forum różnicę cen w przeglądach 😠 w jednym aso może być dużo drożej ( kolega wyżej podaje za malowanie błotnika, drzwi i naklejenie paska 4600)

Oczywiście życzę aby sprawę udało się załatwić jak najtaniej ale nie zdziwi mnie kwota tej wysokości

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz »

Jednak będę robił z AC.
Trzeba się wykluczać żeby wstawili nowy błotnik, a nie klepali tego ?

clarence2
Posty: 141
Rejestracja: 31 paź 2016, 16:00
Lokalizacja: RDE
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L Business line
Silnik: 1.4
Przebieg: 20000
Kolor: Biały

Post autor: clarence2 »

W sportage nawet drzwi nie szpachlowali - odrazu nowe i lakierowanie (kolerzanka nie zmiescila się we własnej bramie wjazdowej) o-o Ale tak jak pisałem wcześniej różne aso różnie do wielu tematów podchodzą

Awatar użytkownika
mateusz
Posty: 339
Rejestracja: 14 lut 2017, 23:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mateusz »

Moje drzwi na dole się wygięły :D ciekawe czy to prostują :D

clarence2
Posty: 141
Rejestracja: 31 paź 2016, 16:00
Lokalizacja: RDE
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L Business line
Silnik: 1.4
Przebieg: 20000
Kolor: Biały

Post autor: clarence2 »

mateusz, zdaje się że w ramach naprawy są zobowiązani do przywrócenia stanu sprzed zdarzenia więc moim zdaniem szpachla nie wchodzi w grę. Między innymi to jest powód wyskich cen napraw w aso (pomijając oczywiscie stawki to dochodzą ceny nowych elementów).

Rafael
Posty: 518
Rejestracja: 12 paź 2016, 20:43
Lokalizacja: DW
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25l
Przebieg: 36000
Kolor: Platynowy grafit
Pakiety: Czujniki parkowania, przyciemnione szyby
Tapicerka: Czarno-beżowa
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: i10

Post autor: Rafael »

clarence2 pisze:mateusz, zdaje się że w ramach naprawy są zobowiązani do przywrócenia stanu sprzed zdarzenia więc moim zdaniem szpachla nie wchodzi w grę. Między innymi to jest powód wyskich cen napraw w aso (pomijając oczywiscie stawki to dochodzą ceny nowych elementów).
Niestety szpachla jak najbardziej wchodzi w grę, ale zależy to też od elementu. Mi malowali tylny błotnik po otarciu na parkingu i rysy były mega głębokie plus lekkie zagięcie błotnika przy drzwiach. Wiadomo, że przy takich szkodach nie będą wycinali ćwiartki auta, tylko wyklepią i wyrównają szpachlą i pomalują. Myślę, że przy takich sprawach wycinanie ćwiartki auta znaczniej obniży jego wartość, niż prostsza naprawa.

W przypadku wygiętych elementów, które można zdemontować mogą je wymienić, ale nie muszą. To też zależy od ubezpieczyciela i oczywiście można się odwołać co do metody naprawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy i pytania”