W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Muł po wymianie serwisowej przepustnicy

Jerzyk
Posty: 16
Rejestracja: 05 kwie 2018, 07:10
Lokalizacja: Warszawa

Muł po wymianie serwisowej przepustnicy

Post autor: Jerzyk »

Witam,
miesiąc temu miałem wymienioną w akcji serwisowej przepustnicę. Niestety od tego momentu zauważyłem wyraźny spadek mocy na 2 i 3 biegu. Pomyślałem sobie, że może to być tylko chwilowe, ale minęło już kilka tygodni i niestety dalej jest tak samo.
Przed wymianą Kijanka na 2 lub 3 biegu od tylko dotknięcia pedału gazu przyśpieszała jak rączy jeleń. Była bardzo zrywna. Teraz muszę mocno naciskać gaz aby "majestatycznie" raczyła przyśpieszyć. Zrobił się muł.
Czy tylko ja tak mam po wymianie przepustnicy czy to reguła? Czy wrócić do ASO z tym problemem? I w ogóle to o co chodzi?

Awatar użytkownika
Soul_Man
VIP
Posty: 385
Rejestracja: 29 maja 2017, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4 100KM
Kolor: Smoke Blue
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T

Post autor: Soul_Man »

U mnie po wymianie było tak samo z dynamiką, nic nie muliło, za to przestało szarpać przy zmianie biegów.

Jerzyk
Posty: 16
Rejestracja: 05 kwie 2018, 07:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzyk »

U mnie nic się nie zmieniło oprócz dynamiki na minus. To co? Serwis?

Awatar użytkownika
Mr_Ozi
Posty: 76
Rejestracja: 22 sty 2018, 13:51
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Mr_Ozi »

Ciekawe, ja po wymianie przepustnicy poczułem zdecydowany przypływ mocy. Na "niemieckiej" autostradzie rozpędziłem się do 190 km/h, gdzie wcześniej mogłem maksymalnie do 165 - 170 km/h. Samochód jest bardziej elastyczny, chętniejszy do przyspieszania (zwłaszcza przy wyższych prędkościach). Niestety - efekt szarpania na 1-szym biegu i przy zmianie na 2-gi pozostał. Co prawda - zaraz po wymianie - było zdecydowanie lepiej, ale po ok. 3000 km problem powrócił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy i pytania”