Muł po wymianie serwisowej przepustnicy
Autor Wiadomość
 Jerzyk 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.25 84KM
Przebieg: 7000
Kolor: ABT_Graphite
Typ nadwozia: 5D
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 15
Skąd: Warszawa
 #1  Wysłany: 2019-05-05, 11:48   Muł po wymianie serwisowej przepustnicy

Witam,
miesiąc temu miałem wymienioną w akcji serwisowej przepustnicę. Niestety od tego momentu zauważyłem wyraźny spadek mocy na 2 i 3 biegu. Pomyślałem sobie, że może to być tylko chwilowe, ale minęło już kilka tygodni i niestety dalej jest tak samo.
Przed wymianą Kijanka na 2 lub 3 biegu od tylko dotknięcia pedału gazu przyśpieszała jak rączy jeleń. Była bardzo zrywna. Teraz muszę mocno naciskać gaz aby "majestatycznie" raczyła przyśpieszyć. Zrobił się muł.
Czy tylko ja tak mam po wymianie przepustnicy czy to reguła? Czy wrócić do ASO z tym problemem? I w ogóle to o co chodzi?
 
 
     
 Soul_Man 
Moderator


Informacje
Wyposażenie: L + Navi
Silnik: 1.4
Kolor: Smoke Blue
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: Saab 9-5 2.3T
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2017
Posty: 351
Skąd: Warszawa
 #2  Wysłany: 2019-05-06, 10:34   

U mnie po wymianie było tak samo z dynamiką, nic nie muliło, za to przestało szarpać przy zmianie biegów.
 
 
     
 Jerzyk 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1.25 84KM
Przebieg: 7000
Kolor: ABT_Graphite
Typ nadwozia: 5D
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Dołączył: 05 Kwi 2018
Posty: 15
Skąd: Warszawa
 #3  Wysłany: 2019-05-07, 09:08   

U mnie nic się nie zmieniło oprócz dynamiki na minus. To co? Serwis?
 
 
     
 Mr_Ozi 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,4
Przebieg: 57000
Kolor: Platinium Graphite
Pakiety: STY+AEB+SMT
Typ nadwozia: 5 d.
Inne auto / jakie?: BMW 530i
Generacja Rio: IV (YB; 2017+)
Dołączył: 22 Sty 2018
Posty: 76
Skąd: Wołomin
 #4  Wysłany: 2019-05-14, 11:06   

Ciekawe, ja po wymianie przepustnicy poczułem zdecydowany przypływ mocy. Na "niemieckiej" autostradzie rozpędziłem się do 190 km/h, gdzie wcześniej mogłem maksymalnie do 165 - 170 km/h. Samochód jest bardziej elastyczny, chętniejszy do przyspieszania (zwłaszcza przy wyższych prędkościach). Niestety - efekt szarpania na 1-szym biegu i przy zmianie na 2-gi pozostał. Co prawda - zaraz po wymianie - było zdecydowanie lepiej, ale po ok. 3000 km problem powrócił.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu  
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 15