W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Ten typ tak ma. Wady konstrukcyjne?

+ i -
grzech75
Posty: 30
Rejestracja: 21 mar 2013, 19:23
Lokalizacja: Jedlnia Letnisko

Post autor: grzech75 »

Widzę, że temat z "dziurą" się rozkręcił aż miło :) W sumie już jej nie zauważam ale telefon dalej nie wchodzi ;D
W kategorii +/- chcę zwrócić uwagę na słabą widoczność przez przednią szybę od jej górnej strony. Przy niezbyt dużym wzroście (178 cm) mam problem z dostrzeżeniem sygnalizatorów zawieszonych nad jezdnią. Fotel mam obniżony do maximum. Trzeba się znowu przyzwyczajać.

Awatar użytkownika
Cichy
VIP
Posty: 1419
Rejestracja: 17 mar 2013, 10:00
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: Cichy »

Dokładnie. Też to ostatnio zauważyłem. Ja mam 1.74 m i fotel na maxa do dołu. Zwróćcie uwagę że zanim się zacznie szyba (u góry) to dach jeszcze opada do dołu. Osoba co ma 1.90 m to raczej tym autem nigdzie nie pojedzie... Bo dotknie głową do dachu i będzie widziała tylko na niewielką odległość do przodu. Przedni słupek od kierowcy też potrafi w różnych sytuacjach wiele zasłaniać. Ale to już nie wady konstrukcyjne tylko urok takiego designu. Podobno Rio jest jednym z niższych aut w swoim segmencie.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 19:55 przez Cichy, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

mniej więcej ten sam wzrost i ja nie dostrzegam problemu, a tak jak piszesz że trzeba się przyzwyczaić jak do każdego auta. Dla mnie jest OK. W innych autach jest zdecydowanie gorzej ;-)

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

Dodałbym jeszcze, że tylny słup (nie, na pewno nie słupek) jest całkiem spory. Przypuszczam, że znacznie utrudnia parkowanie.
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
sunset
Posty: 509
Rejestracja: 20 mar 2013, 11:04
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: sunset »

jest OK, bardzo OK, wcześniej jeżdziłem Bravo i tam dopiero był hit z widocznościa do tyłu, ale na szczęście nigdy nie zaliczyłem "małego" dzwona :-).
Rio wbrew wszelkim pozorom i opiniom jest OK w temacie widoczności.
Teraz wszystkie auta są mocno zabudowane.

Awatar użytkownika
pstuszi
Posty: 53
Rejestracja: 02 kwie 2013, 20:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: pstuszi »

lusterka boczne plus czujniki parkowania i czasem zerknięcie dla kontroli we wsteczne lusterko i z parkowaniem nie ma żadnych problemów ;)

Awatar użytkownika
mala_su
Posty: 307
Rejestracja: 19 mar 2013, 14:52
Lokalizacja: Tarchomin

Post autor: mala_su »

jak nie widac sygnalizatorow to trzeba stawac w odpowiedniej odleglosci od swiatel i problem z glowy :) ale tez jestem nauczona ze podjezdzam blisko a pozniej wykrecam ta glowe bo nie widac :)

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Już o tym pisałem ale uważam za wadę 43 litry paliwa w zbiorniku :devil:

Poza tym kiepskie wyciszenie podwozia. Szczególnie ja się jedzie po żwirze - tłucze się jak cholera. Mam zamiar sprawdzić czy da się wygłuszyć - w sumie maty nie są drogie.

Widoczność dla mnie ok, chociaż samochód jest trudny do wyczucia.
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

Zgadzam się bak 43 litry to zdecydowanie za mało a po za tym rezerwa zaświeca się kiedy chce, czasami jak jest więcej paliwa a czasami jak mniej :-)

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Wiesz co - nad tą rezerwą to muszę popracować, bo mi się zapala przy zasięgu ok. 60km, jak zjeżdżam na stację i tankuję to nie udało mi się wlać więcej jak 35-36 litrów, czyli do kompletnej klapy zostaje 7 litrów czyli ze 100 km a nie 50 jak łże ten pieprzony komputer ....
Wezmę kiedyś dychę w kanister i wyjadę ten bak do zera :-)

I jeszcze jedna, śmieszna, rzecz - grzejąca się podłoga w bagażniku. Jest tam taki kawałek maty izolującej przyklejony nad tłumikiem ale i tak mamy darmowe ogrzewanie bagażnika :cool:
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

U mnie z taknkowaniem jest tak: zapala się rezerwa ok 60-70 km następnie przejeżdżam jeszcze jakies 30 km i jadę na stację i do odbicia pistoletu leje mi ok 35 l ale ja zawsze delikatnie wyciągam pistolet i delikatnie dolewam. Gdy widzę że paliwo zaczyna wychodzić już przez korek to się okazuje że weszło 41 l. Tak że da sie więcej zatankować ale odpowietrzanie jest do bani i dlatego tak wcześnie wybija. Trzeba uważać żeby nie przelać i na dodatek stoi się przy tym dystrybutorze 15 min jak c... :P

grzech75
Posty: 30
Rejestracja: 21 mar 2013, 19:23
Lokalizacja: Jedlnia Letnisko

Post autor: grzech75 »

Jako duży plus uznałem system wycieraczek przedniej szyby. Zaleta ujawniła się w czasie jazdy podczas deszczu. Okazało się, że wycieraczki zbierają bardzo dużą powierzchnię szyby, co wpływa na widoczność i komfort prowadzenia.

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

A propo wycieraczek to uważam że cały proces sterowania jest bardzo dobrze wykonany. W trybie automatycznym one naprawdę spisują się rewelacyjne, cały układ bardzo szybko dopasowuje się do aktualnych warunków deszczu :cool:

Awatar użytkownika
pstuszi
Posty: 53
Rejestracja: 02 kwie 2013, 20:29
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: pstuszi »

Tedi_19 pisze:A propo wycieraczek to uważam że cały proces sterowania jest bardzo dobrze wykonany. W trybie automatycznym one naprawdę spisują się rewelacyjne, cały układ bardzo szybko dopasowuje się do aktualnych warunków deszczu :cool:
Podzielam, ale z drugiej strony gdy prowadzi moja Pani to narzeka iż zbyt późno zbiera "na wolniejszych obrotach" ale to chyba kwestia indywidualna

loserek
Posty: 88
Rejestracja: 28 mar 2013, 08:45
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: loserek »

Zastanawiam się czy tylko mi wydaję, że Rio słabo sobie radzi z manewrowaniem na parkingach. No chyba, że ja nie umiem parkować!? Jednak nie bo ceed'em na tym samym parkingu wciskam się na 1 raz a Rio już w te same miejsce na 2. No chyba ze to kwestia przyzwyczajenia bo bardzo rzadko nim jeżdżę. Wiem nie jest na pewno tak źle jednak mnie to denerwuje. Kiedyś Pani jeżdżąca nim na co dzień powiedziała, że musi na plac manewrowy pojechać ale dziś już widzę, że idzie jej znacznie lepiej. Za to w poprzednim modelu Rio nie było takiego zjawiska.
Konrad

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zalety i wady”