W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Taka ciekawostka na temat serwisowania w ASO.

przemko27vr4
Posty: 21
Rejestracja: 14 sty 2014, 08:58
Lokalizacja: Zambrow

Taka ciekawostka na temat serwisowania w ASO.

Post autor: przemko27vr4 »

Jezeli zly dzial prosze o przeniesienie
http://motoryzacja.interia.pl/wydarzeni ... so,1990933
Ostatnio zmieniony 17 sty 2018, 17:52 przez przemko27vr4, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Wiesz - dyrektywa dyrektywą a życie życiem.
Jak mi powiedział gość w ASO - wystarczy ze filtr oleju będzie niefabryczny tylko zamiennik FILTRON'a (jest mniejszy od oryginalnego) i już maja punkt zaczepienie żeby nie uznać gwarancji.

A na pewno nie masz takich dobrych prawników jak KMP ;) :D
Pozdrawiam
Churek

przemko27vr4
Posty: 21
Rejestracja: 14 sty 2014, 08:58
Lokalizacja: Zambrow

Post autor: przemko27vr4 »

To prawda ,nawet w tym przypadku mozna przytoczyc stare jak swiat slowa:
-Sad, sadem, a sprawiedliwosc.... :-))

Tak czy siak uwazam ten artykuł ,bardziej za ciekawostke

Awatar użytkownika
J23
Posty: 161
Rejestracja: 22 maja 2013, 21:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: J23 »

Ta cała dyrektywa jest o kant rozbić - spójrzcie na jeden z punktów w książce serwisowej - "diagnostyka testerem GDS - i pozamiatane, cała dyrektywa, cały legislacyjny zapał eurobiurokratów którzy myślą, że ułatwiają komuś życie poszedł w jak para - w gwizdek. Pewnie są niezależne serwisy z w/w testerem - ja jednak nie znam takiego. Ogólnie wyznaję dwie zasady: najlepsza gwarancja to ta, z której nie trzeba korzystać oraz jeżeli chcesz już gwarancję "play by the rule" - czyli rób przeglądy u dealera i takie tam ;].

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

J23 pisze:najlepsza gwarancja to ta, z której nie trzeba korzystać
O to to :)

A co to ten GDS ? Jak to się ma do OBD II ?
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
J23
Posty: 161
Rejestracja: 22 maja 2013, 21:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: J23 »

Np: http://www.gitauto.com/neweng/news_view.asp?num=5 ogólnie GDS to nazwa całego oprogramowania, w tym diagnostycznego, głowice mogą robić pewnie różne firmy. Niby fajnie, ale koszty utrzymania tego są drakońskie - znów mówię Gscan - 95% rzeczy które robi tester fabryczny fajna rzecz bez abonamentu, niestety ciągle na coś innego mi potrzebne diengi ;].

A OBD2 to tylko pewien standart, który oczywiście GDS spełnia ;). Po resztę zapraszam choćby na wiki, bo nie ma sensu tego kopiować tutaj.

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

J23 pisze:Po resztę zapraszam choćby na wiki, bo nie ma sensu tego kopiować tutaj.
dzięki - popatrzę sobie.

tak myślałem że to jakaś serwisowa kaszanka :)
należy liczyć że w elektronice nic nie kucnie :D
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
J23
Posty: 161
Rejestracja: 22 maja 2013, 21:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: J23 »

Nic nie kucnie jeżeli użyszkodnik będzie poskromiony :D - ogólnie czasem coś tam samo z siebie pójdzie, ale w azjatyckich/koreańkisch autach rzadko czy b. rzadko - najczęstszą przyczyną awarii elektroniki są różnego rodzaju gadżety, które albo są źle podłączone albo marnej jakości. Do tego dochodzi puszczanie wiązek w sposób pozwalający na dostanie się wody (często kapiącej idealnie na elektronikę, stąd ciężko wykryć bo na dywanik mało co się dostaje), czy też niechlujnie położenie jej. Ja na tym punktcie mam trochę manie, bo jak kładę czasem wiązkę pod zapalniczkę/radio w Pandzie (VAN nie ma ma fabrycznie) to każdy przewód obwijam izolacją, do tego te przewody w peszel :) - dmucham na zimne jak to się mówi, do tego podłączenia pod jak najbardziej "neutralne" punkty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Użytkowanie, przeglądy, ASO”