W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Coś stuka w zawieszeniu.

Awatar użytkownika
krzysztofek
Posty: 195
Rejestracja: 24 lut 2014, 01:34
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Coś stuka w zawieszeniu.

Post autor: krzysztofek »

Czy wy szanowne użytkowniczki i szanowni użytkownicy RIO też macie taki głuchy stukot przy najeżdżaniu na martwych policjantów? coś jakby było luźne w zawieszeniu. Nie wiem czy jechać już do ASO czy poczekać do pierwszego przeglądu autko ma dopiero dwa dni :( oczywiście nie pruje na całym gazie po przeszkodach zwalniam do 2 i przy najechaniu jakby ktoś tak lekko młotkiem stuknął gdzieś tam z przodu po lewej stronie.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2017, 10:46 przez krzysztofek, łącznie zmieniany 1 raz.

f0ku5
Administrator
Posty: 1416
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Rowniez mam cos takiego, aczkolwiek nie wiem do konca czy mowimy o tym samym.
Widze to przy progach na mojej ulicy, mam taki "wiekszy" prog, gdzie najezdza sie polowa samochodu. Jak jestem mniej wiecej w jego polowie to slysze taki stuk gdzies z przodu, ale to pewnie zahaczam czyms o asfalt.

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

Ja mam coś takiego. Takie tyk tyk taj najeżdżam na próg ale nie wiem czy warto na to zwracać uwagę. Tylko przód tak lekko chrupnie, jak tylnie koła przechodzą to jest cicho

czerwo
Posty: 1049
Rejestracja: 20 cze 2013, 11:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: czerwo »

U mnie to samo ale w lato cisza :D

Awatar użytkownika
JustynA
VIP
Posty: 339
Rejestracja: 19 mar 2013, 21:09
Lokalizacja: Hajnówka/Białystok

Post autor: JustynA »

Dla mego Piotrka cały czas coś stuka. Robimy trasę i w trakcie ze 4 razy wycisza muzykę by przysłuchać się co to. Ale to chyba mu bardziej chodzi że opony "dudnią".
Ja słucham bardzo głośno muzyki wiec staram się nie zwracać na to uwagi.

A czy może szukałeś na forum już w tematach o STUKANIU , może tam coś już ustaliliśmy ?!

f0ku5
Administrator
Posty: 1416
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Tedi_19 pisze:Ja mam coś takiego. Takie tyk tyk taj najeżdżam na próg ale nie wiem czy warto na to zwracać uwagę. Tylko przód tak lekko chrupnie, jak tylnie koła przechodzą to jest cicho
O, dokladnie cos takiego mam. Trzeba tylko zwrocic uwage na to, ze nie mam tego przy wjezdzaniu np przodem na kraweznik, lub przy malym "policjancie". Mam to tylko podczas przejezdzania przez wiekszych "policjantow", slysze takie male skrobniecie, zarowno z przodu, jak i z tylu. Samochod niski to i pewnie cos zahacza... :(

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

Czego człowiek nie wie tego mu nie żal :P

Awatar użytkownika
majkkk
Posty: 23
Rejestracja: 14 lis 2013, 23:23
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Post autor: majkkk »

JustynA pisze: Ja słucham bardzo głośno muzyki wiec staram się nie zwracać na to uwagi.
?!
To jest najlepsze podejście do tematu :-)
Jak się będziecie wsłuchiwać to zawsze coś się usłyszy. Zawieszenie Rio ma taki urok że wydaje różne dźwięki które są słyszalne w środku, dodatkowo kiepskie wyciszenie powoduje to że słychać to czego nie słychać w większych autach. Nie ma czym się za bardzo przejmować ale warto zwrócić uwagę w serwisie żeby przyjrzeli się zawieszeniu bo coś stuka na dziurach. :devil2:

Awatar użytkownika
J23
Posty: 161
Rejestracja: 22 maja 2013, 21:11
Lokalizacja: Kielce

Post autor: J23 »

Nie ma "bez stukowych" aut w segmencie B :) - prześledzcie sobie fora użytkowników innych małych aut - Fiesty, Polo - każdemu czasem coś stuknie, coś skrzypnie - wiadomo, każdy chciałby, by było idealnie, ale tak nie ma - i ludzie posiadając auta z segmentu D potrafią narzekać na hałas i odgłosy zawieszenia - i mowa nowych autach. Więc nie wiem, zostaje Mercedes i Airmatic, toteż Citroen, ale tam też potrafi czasem coś słychać.

Pawel
Posty: 22
Rejestracja: 07 lis 2014, 20:09
Lokalizacja: KrakĂłw

Post autor: Pawel »

Przypomina moj± historiê.
Jedno z kó³ stuka³o przy naje¿d¿aniu na próg zwalniaj±cy, metaliczny d¼wiêk.
D³ugo trwa³o zanim przekona³em panów w ASO ¿e to problem z zawieszeniem. (doszukiwali siê stukaj±cych plastików lub problemu w hamulcach)

przy 28ty¶ km zosta³a wykonana wymiana amortyzatora z ty³u i problem rozwi±zany.

Gandalf wej
Posty: 476
Rejestracja: 18 paź 2014, 20:25
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Gandalf wej »

Ile wymienili 1 czy komplet

#160 Wysłany: 2014-10-02, 19:24

Ja robiłem ostatnio przegląd rejestracyjny i wyszło na nim, że prawy tył amortyzator do wymiany, mimo tego, że suchy. Między lewym a prawym wyszła bardzo duża różnica.
Cytat z tego forum

Pawel
Posty: 22
Rejestracja: 07 lis 2014, 20:09
Lokalizacja: KrakĂłw

Post autor: Pawel »

tylko jeden, by³em mocno zdziwiony - wiêc poprosi³em o rozmowê z cz³owiekiem który zajmuje siê gwarancjami w owym ASO.
chwile porozmawiali¶my czy owy Pan mi zagwarantuje ¿e jazda jest bezpieczna i ¿e nie rozwalê siê na pierwszym zakrêcie w zimie itd...

Owy "ekspert" stwierdzi³ ¿e procedura jest nastêpuj±ca:
- wymieniaj± jeden amor
- poddaj± amortyzatory badaniu i je¶li nie ma ró¿nicy to drugiego nie wymieniaj±
- dobre dla nich bo pewnie drugi spieniê¿aj±

oczywi¶cie wydruku mi nie pokazali bo to dokument wewnêtrzny którego nie udostêpniaj± klientowi, cyrk na kó³kach. ale o ASO to w innym w±tku

ps1. ostatnio robi³em badania techniczne po 3 latach i oba amory z ty³u by³y ok.

marder
Posty: 305
Rejestracja: 23 mar 2014, 15:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: marder »

Miałeś szczęście, że w ogóle wymienili Ci coś w zawieszeniu w ramach gwarancji. Zwykle tłumaczą, że to usterka mechaniczna, "nie trzeba było jeździć po dziurach" itp.
LIFE IS TOO SHORT TO BE SLOW

Awatar użytkownika
krzysztofek
Posty: 195
Rejestracja: 24 lut 2014, 01:34
Lokalizacja: Rabka-Zdrój

Post autor: krzysztofek »

Pawel pisze:tylko jeden, byłem mocno zdziwiony - więc poprosiłem o rozmowę z człowiekiem który zajmuje się gwarancjami w owym ASO.
chwile porozmawialiśmy czy owy Pan mi zagwarantuje że jazda jest bezpieczna i że nie rozwalę się na pierwszym zakręcie w zimie itd...

Owy "ekspert" stwierdził że procedura jest następująca:
- wymieniają jeden amor
- poddają amortyzatory badaniu i jeśli nie ma różnicy to drugiego nie wymieniają
- dobre dla nich bo pewnie drugi spieniężają

oczywiście wydruku mi nie pokazali bo to dokument wewnętrzny którego nie udostępniają klientowi, cyrk na kółkach. ale o ASO to w innym wątku

ps1. ostatnio robiłem badania techniczne po 3 latach i oba amory z tyłu były ok.
Nigdy przenigdy nikt nie wymienia amorów po sztuce może dlatego są sprzedawane w kompletachż Nie podpisałbym protokołu naprawy za żadne pieniądze to tak jakby wymienili Ci klocki hamulcowe po jednej stronie i robili pomiar siły hamowania i jak ok to nie zmieniają drugiej strony. Lepiej zmień ASO. Uparłbym się o ksero wydruku z testu amorów muszą Ci to dać lub o pisemne zaświadczenie że taki zabieg jest bezpieczny potem pojechałbym na OSKP i zrobił test amorów jakby wyszło że jest źle z wydrukiem z OSKP do ASO i od razu tel do prawnika jakoś słowo prawnik działa na nich motywująco.
Co do stukotu u mnie samo z siebie przestało potem stukało z tyłu ale to przez nie dokręcenie dojazdówki w bagażniku

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

krzysztofek pisze:Nigdy przenigdy nikt nie wymienia amorów po sztuce może dlatego są sprzedawane w kompletach
Zgadzam się w 100% i dla tego nie jeżdżę do ASO.

Klocki, amorki, tarcze, sprężyny, końcówki drążków, łączniki stabilizatora, łożyska zwrotnic itd - wymienia się parami !!!!!!

Może świece też po jednej wymieniają ? Mistrzowie z dupy......
Pozdrawiam
Churek

Zablokowany

Wróć do „Problemy i pytania”