W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

V-POWER

Luźne rozmowy na każdy temat.
Awatar użytkownika
grzes195
Posty: 46
Rejestracja: 15 maja 2013, 22:34
Lokalizacja: SCI Zebrzydowice

V-POWER

Post autor: grzes195 »

Czy tankujecie do silnika 1,2 Shell V-POWER? Jesli tak to czy sa róznice w osiagach i spalaniu?

mariuszcomix
Posty: 107
Rejestracja: 24 paź 2013, 09:40
Lokalizacja: Białystok

Post autor: mariuszcomix »

Ja kiedyś zalałem raz i byłem niemal pewien że jest lepiej pomimo że opinie są negatywne, chciałem to powtórzyć ale jakoś temat się rozmył nie po drodze mi na Shela.

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Miałem kupony zniżkowe i jeździłem przez miesiąc na V-power nitro 100 - żadnej różnicy :cool:
PB95 - w zupełności wystarcza.....
Pozdrawiam
Churek

marder
Posty: 305
Rejestracja: 23 mar 2014, 15:58
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: marder »

Zgadzam się z przedmówcami, to czysty marketing.
LIFE IS TOO SHORT TO BE SLOW

f0ku5
Administrator
Posty: 1423
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Na "lepszych" paliwach moze silnik pracowac nieco ciszej z racji nieco mniej gwaltownego spalania paliwa. I to tyle ;)

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

Często jest to efekt placebo - zapłaciłem więcej to jest lepiej .....

A prawda jest taka, że silnik jest skonstruowany pod konkretny rodzaj paliwa. Umówmy się KIA RIO 1.4 to nie jest najnowsza konstrukcja świata (i to akurat dobrze bo może dłużej pożyje ;) ) a do tego 109KM + 2-3% z powodu lepszego paliwa jest nie do odczucia.

Jeśli się nie mylę to w Czechach albo na Węgrzech ktoś pozwał Shell za ściemę z Fuelsaver - bo nie ma żadnego saver, jet tylko zwykły fiuel :D
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
kas602
Posty: 236
Rejestracja: 06 lip 2013, 16:02
Lokalizacja: Warmia

Post autor: kas602 »

ZTCW to więcej oktanów, to większa odporność na spalanie stukowe, płynniejszy wybuch mieszanki i co za tym idzie mniej mocy. Producenci paliw "premium" chwalą je za to za dodatki czyszczące i inne pierdoły, które to mają pomóc w ochronie silnika. Czy warto? IMHO tak czy inaczej dziś nikt nie zrobi osobówką 500 000 km zanim mogłyby pojawić się efekty tej "ochrony" silnika...

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

No ! Czyli jak napisane PB95 to lać PB95 i nie kombinować ;) bo szkoda kasy ......

Chyba że ktoś się z tym lepiej czuje ....... to jego tragedia.... :cool:
Pozdrawiam
Churek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Off Topic”