Check engine na lpg.
Autor Wiadomość
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #16  Wysłany: 2015-01-12, 11:34   

A jak z płatnościami? Kazali płacić za świece twierdząc, że się zużyły czy poszły w gwarancje?
 
 
     
 rett79 

Informacje
Wyposażenie: M + klima + lpg BRC sequent 24.11
Silnik: 1.2 CVVT 85KM
Przebieg: 7000
Kolor: grafitowy
Typ nadwozia: sedan
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
 #17  Wysłany: 2015-01-12, 16:03   

Za nic nie płaciłem, auto ma dopiero 5000 km to jest niemożliwe żeby się zuzyły jedynie co może być to wada fabryczna albo poprostu nie mieli pomysłu....
 
 
     
 Ryjek 


Informacje
Wyposażenie: L, automat, LPG
Silnik: 1,4
Przebieg: 30500
Kolor: Wendy Brown
Typ nadwozia: 5 d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 192
Skąd: PL
 #18  Wysłany: 2015-01-13, 16:39   

Stawiam na złą regulację instalacji LPG.
Kable WN po 5000km powinny spisywać się bezproblemowo, ale jak wymienią na nowe w ramach gwarancji, to brałbym.

Następnie i tak podjechałbym do serwisu LPG i prosiłbym o rekonfigurację instalacji w ramach gwarancji.
 
 
     
 rett79 

Informacje
Wyposażenie: M + klima + lpg BRC sequent 24.11
Silnik: 1.2 CVVT 85KM
Przebieg: 7000
Kolor: grafitowy
Typ nadwozia: sedan
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
 #19  Wysłany: 2015-01-14, 20:40   

Teraz czas na kable WN w ramach gwarancji, szkoda że muszę na nie czekać 2 dni (auto w serwisie)
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #20  Wysłany: 2015-01-14, 21:30   

Też czekałem aż ściągną kabel z centrali. Na szczęście można kupować na sztuki kosz około 100zł sztuka, na szczęście kable pasują z jednego silnika z i10 :devil2:
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #21  Wysłany: 2015-01-21, 20:53   

rett79 napisał/a:
Teraz czas na kable WN w ramach gwarancji, szkoda że muszę na nie czekać 2 dni (auto w serwisie)

Jak tam? Na pocieszenie powiem, że silnik 1.4 ma inaczej rozwiązaną sprawę z cewkami i kablami zapłonowymi :D My mamy dwie cewki i długie kable a tam bezpośrednio przy świecy cewka praktycznie bez kabla.
 
 
     
 Ryjek 


Informacje
Wyposażenie: L, automat, LPG
Silnik: 1,4
Przebieg: 30500
Kolor: Wendy Brown
Typ nadwozia: 5 d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 192
Skąd: PL
 #22  Wysłany: 2015-01-21, 22:29   

czerwo napisał/a:
a tam bezpośrednio przy świecy cewka praktycznie bez kabla


Tzn, że nie ma kabla na odcinku "wysokiego napięcia"?
Jeśli tak, to dobrze dla aut zasilanych LPG.
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #23  Wysłany: 2015-01-21, 22:59   

Dokładnie jesteś w tej dobrej sytuacji my niestety ...
1.4 http://e-katalog.intercar...1033/503000000/
1.2 http://e-katalog.intercar...1018/507000000/
 
 
     
 rett79 

Informacje
Wyposażenie: M + klima + lpg BRC sequent 24.11
Silnik: 1.2 CVVT 85KM
Przebieg: 7000
Kolor: grafitowy
Typ nadwozia: sedan
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 10
Skąd: Jaworzno
 #24  Wysłany: 2015-02-01, 19:19   

Wygląda na to że wymiana kabli rozwiązała problem. Od momentu wymiany zrobiłem dwie długie trasy w sumie 1500km i zero problemów. uff ;)
 
 
     
 Ryjek 


Informacje
Wyposażenie: L, automat, LPG
Silnik: 1,4
Przebieg: 30500
Kolor: Wendy Brown
Typ nadwozia: 5 d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 192
Skąd: PL
 #25  Wysłany: 2015-02-01, 19:55   

Jedno jest pewne, że kłopoty musiały wynikać ze "strony wysokiego napięcia".
 
 
     
 Ryjek 


Informacje
Wyposażenie: L, automat, LPG
Silnik: 1,4
Przebieg: 30500
Kolor: Wendy Brown
Typ nadwozia: 5 d
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Kwi 2013
Posty: 192
Skąd: PL
 #26  Wysłany: 2015-02-01, 19:57   

czerwo napisał/a:
Dokładnie jesteś w tej dobrej sytuacji my niestety ...


Na pocieszenie można stwierdzić, że koszt wymiany kabli jest niższy w 1.2 niż wymiana 4 szt. cewek w 1.4.
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #27  Wysłany: 2015-02-02, 08:24   

rett79 napisał/a:
Wygląda na to że wymiana kabli rozwiązała problem. Od momentu wymiany zrobiłem dwie długie trasy w sumie 1500km i zero problemów. uff ;)

Zobaczymy co będzie za 10 tys :devil:
 
 
     
 ziko1983 

Informacje
Wyposażenie: l
Silnik: 1,25
Przebieg: 99000
Kolor: czerwony
Tapicerka: czarna
Typ nadwozia: sedan
Inne auto / jakie?: Suzuki Celerio
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 357
Skąd: Rokitnica
 #28  Wysłany: 2016-08-21, 16:56   

Podłączę się do tematu. U mnie niestety dzisiaj zapalił się CE w czasie jazdy obwodnicą ok 100 km/h. Silnik pracuje normalnie, moc jest, płyny w normie, żadnego szarpania i podobnych ekscesów brak. Ponowne odpalenie nic nie daje, przełączenie lub odpalenie na benzynie też nie. Zwiększonego spalania też nie zauważyłem. Jak dam radę to pojadę jutro do mechanika, żeby się podłączył z kompem i sprawdził, co się dzieje, o ile nie potrzeba jakiegoś specjalnego softa. Mam nadzieje że to tylko pojedynczy incydent. Na lpg przejechane ok. 8 tys. km. Maja forumowicze jakieś opcje, co się mogło stać? Mi przychodzi do głowy albo wypadnięcie zapłonu (choć kable świece wymienione, a praca silnika wzorowa) albo błąd sondy lambda.
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #29  Wysłany: 2016-08-21, 18:43   

Za bogata/uboga mieszanka? Źle wyregulowana instalacja...?
 
 
     
 ghost2255 
....---....

Informacje
Wyposażenie: L automat
Silnik: 1.4
Kolor: grafit
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: CC 700
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 214
Skąd: Wroclaw; Poland
 #30  Wysłany: 2016-08-21, 19:06   

Też stawiam na rozjechaną adaptację i LTFT poza zakresem.
Prawidłowa i BARDZO DOKŁADNA regulacja LPG wskazana
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 2 z 3 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 25