W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

Witam. Historia mojego Rio.

Nasze auta.
Awatar użytkownika
Dlugi89xD
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 20:03
Lokalizacja: SBL

Witam. Historia mojego Rio.

Post autor: Dlugi89xD »

Witajcie wszyscy użytkownicy Rio! :)
Od wczoraj staliśmy się z Żoną "szczęśliwymi" posiadaczami Rio. Nacieszyliśmy się nią aż 90km. Samochód kupiliśmy w salonie Moto Gabra w Bielsku. Wróciliśmy do salonu po 5km, gdy zobaczyliśmy, że świeci się kontrolka poduszki powietrznej (świeciła się od samego początku) ale jak to moment wyjazdu z salonu jest ekscytujący tak z Żoną myśleliśmy, że gdy zapnie pasy to kontrolka zniknie (Żona w ciąży).
Gdy już wróciliśmy z powrotem kierownik serwisu wziął naszą Rio, podpiął pod komputer i przekazał nam, że nie ma elektryka i umówił nas na wizytę dopiero w środę (!!)
Zdenerwowany od razu dzwoniłem do serwisu Euro Kas w Katowicach czy możemy podjechać. Gdy tam przyjechaliśmy Pan z serwisu zauważył i stwierdził, że nawet nie potrafili nam sprzedać auta zostawiając przyklejone folie na tapicerce. Auto trafiło na serwis, po 40min stwierdzono uszkodzenie poduszki powietrznej kierowcy. Poduszka ta jest zintegrowana z oparciem, więc musi zostać ono w całości wymienione.
Plus dla obsługi serwisu Euro Kas za to, że nie pozwolili nam wrócić do domu naszą Rio, bo jakby nie patrzeć to świeciła się czerwona kontrolka bezpieczeństwa.
W ten sposób dostaliśmy auto zastępcze nowego Ceeda.
Porównując oba serwisy to jak niebo a ziemia. Na pewno nie będziemy serwisować auta w Bielsku, tylko w Katowicach.
Jest to nie do wyobrażenia jak można wyjechać z salonu z uszkodzonym samochodem. Wiadomo... Jest to elektronika, ale jakoś auto musiało przejść przegląd zerowy (podpisywaliśmy takowy). Czy zatem jest możliwe, że mieliśmy pecha i w momencie odebrania Rio zaświeciła się nam kontrola air bag?
Gdy nie będzie części na magazynie możemy nawet czekać miesiąc, dwa na oparcie:/
Ostatnio zmieniony 01 lis 2015, 11:30 przez Dlugi89xD, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Churek
VIP
Posty: 1500
Rejestracja: 17 mar 2013, 18:04
Lokalizacja: Huta Partacka

Post autor: Churek »

No niezła przygoda - ale może wyczerpie wszystkie problemy z samochodem i dalsza eksploatacja będzie bezproblemowa - czego szerze życzę :)
Pozdrawiam
Churek

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

Cześć Długi! Z zaufanego źródła mam informację, że prawdopodobnie już w przyszłym tygodniu sprawa będzie rozwiązana ;-)
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

Awatar użytkownika
Dlugi89xD
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 20:03
Lokalizacja: SBL

Post autor: Dlugi89xD »

Dzięki za info:) Dzień w którym zadzwonią Żona będzie najszczęśliwszym człowiekiem na świecie :D

f0ku5
Administrator
Posty: 1416
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Co miałeś na myśli pisząc, ze poduszka kierowcy jest zintegrowana z oparciem?

czerwo
Posty: 1049
Rejestracja: 20 cze 2013, 11:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: czerwo »

Poduszka boczna jest w oparciu fotela. Pewnie producent wymienia ją razem z całym fotelem.
A tak przy okazji właśnie jak zakładacie te "piękne" pokrowce na fotele to trzeba pamiętać, żeby były dostosowane do poduszek bocznych...

Awatar użytkownika
Tedi_19
Posty: 952
Rejestracja: 27 mar 2013, 12:13
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Tedi_19 »

No i nie ma to jak Euro-Kas Katowice :-). Następne autko bedę kupował tylko tam

Awatar użytkownika
Dlugi89xD
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 20:03
Lokalizacja: SBL

Post autor: Dlugi89xD »

f0ku5 pisze:Co miałeś na myśli pisząc, ze poduszka kierowcy jest zintegrowana z oparciem?
To, że nie idzie wymienić samej poduszki tylko trzeba wymienić całe oparcie. W serwisie mówili, że nie cały fotel tylko oparcie wymienią.

Tedi_19 w 100% się z Tobą zgodzę. "No i nie ma to jak Euro-Kas Katowice :-)"

Mam pytanie do Was.. Czy przy zakupie auta w salonie też dostaliście jeden kluczyk, a na drugi czekaliście koło miesiąca aż przysłali do salonu? Numeru kodu kluczyka wybitego na płytce kodowej też nie otrzymałem, o którym pisze instrukcja..

dzidek
Posty: 227
Rejestracja: 01 lis 2014, 23:48
Lokalizacja: poznan
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: 1,4XL
Silnik: 1400 PB
Kolor: brąz
Tapicerka: kolorowa
Typ nadwozia: sedan
Inne auto / jakie?: Picanto III

Post autor: dzidek »

Dziwne - przy zakupie nowego samochodu jest zawsze komplet kluczyków /dwa lub jeszcze serwisowy/
Uważaj, bo może gdzieś zawieruszyli i dostałeś zamiennik. Ubezpieczyciel obecnie zwraca na to
szczególną uwagę - ma być komplet dwóch oryginalnych kluczyków !

Awatar użytkownika
Dlugi89xD
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 20:03
Lokalizacja: SBL

Post autor: Dlugi89xD »

Nie no teraz to już sie załamałem zakupem:/ Właśnie coś mi nie pasowało i postanowiłem zadać to pytanie. Jutro z rana uderzam telefonicznie gdzieś wyżej, bo czuje się bardziej oszukany kupując nowe auto niż jakbym kupował używane:/

dzidek
Posty: 227
Rejestracja: 01 lis 2014, 23:48
Lokalizacja: poznan
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: 1,4XL
Silnik: 1400 PB
Kolor: brąz
Tapicerka: kolorowa
Typ nadwozia: sedan
Inne auto / jakie?: Picanto III

Post autor: dzidek »

Nie panikuj - najpierw sprawdź u dilera. Może faktycznie gdzieś w bałaganie się zawieruszył, a potem
znaleźli i wymyślili powód braku. Zażądaj od nich pisemnego potwierdzenia, że drugi kluczyk jest
oryginalny. W razie czegoś będziesz miał potwierdzenie.

f0ku5
Administrator
Posty: 1416
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Dlugi89xD pisze:
f0ku5 pisze:Co miałeś na myśli pisząc, ze poduszka kierowcy jest zintegrowana z oparciem?
To, że nie idzie wymienić samej poduszki tylko trzeba wymienić całe oparcie. W serwisie mówili, że nie cały fotel tylko oparcie wymienią.

Tedi_19 w 100% się z Tobą zgodzę. "No i nie ma to jak Euro-Kas Katowice :-)"

Mam pytanie do Was.. Czy przy zakupie auta w salonie też dostaliście jeden kluczyk, a na drugi czekaliście koło miesiąca aż przysłali do salonu? Numeru kodu kluczyka wybitego na płytce kodowej też nie otrzymałem, o którym pisze instrukcja..
Bzdury, nie trzeba wymieniać całego oparcia. Poduszka w kierownicy to poduszka w kierownicy i nie jest z niczym powiązana.

Awatar użytkownika
Dlugi89xD
Posty: 9
Rejestracja: 15 wrz 2015, 20:03
Lokalizacja: SBL

Post autor: Dlugi89xD »

dzidek pisze:Nie panikuj - najpierw sprawdź u dilera. Może faktycznie gdzieś w bałaganie się zawieruszył, a potem
znaleźli i wymyślili powód braku. Zażądaj od nich pisemnego potwierdzenia, że drugi kluczyk jest
oryginalny. W razie czegoś będziesz miał potwierdzenie.
Ale nie dostałem jeszcze drugiego kluczyka. Auto kupiłem w piątek i mam niby czekać do miesiąca czasu na drugi kluczyk. Posiadam tylko jeden.
f0ku5k pisze:Bzdury, nie trzeba wymieniać całego oparcia. Poduszka w kierownicy to poduszka w kierownicy i nie jest z niczym powiązana.
Ale ja nie pisze o poduszce w kierownicy tylko pisząc o poduszce kierowcy miałem na myśli poduszkę boczną kierowcy

f0ku5
Administrator
Posty: 1416
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Nie było w takim razie tematu :) Zrozumiałem co innego :)

dzidek
Posty: 227
Rejestracja: 01 lis 2014, 23:48
Lokalizacja: poznan
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Wyposażenie: 1,4XL
Silnik: 1400 PB
Kolor: brąz
Tapicerka: kolorowa
Typ nadwozia: sedan
Inne auto / jakie?: Picanto III

Post autor: dzidek »

Dlugi89xD pisze:Ale nie dostałem jeszcze drugiego kluczyka. Auto kupiłem w piątek i mam niby czekać do miesiąca czasu na drugi kluczyk. Posiadam tylko jeden.
No to w jaki sposób został ubezpieczony samochód - jednym z warunków jest komplet fabrycznych
kluczyków. Na pewno ubezpieczałeś w salonie, a oni wpisali co chcieli i potem będą twierdzić, że były
dwa. Moje doświadczenia pokazują, że należy wszystkie występujące nieprawidłowości wpisywać do
KG lub oświadczenia pisemnego. A jak odbierałeś samochód to przecież podpisywałeś protokół
odbioru, a tam jest opis co odebrałeś, w tym komplet kluczyków.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Moje Rio”