EURO-KAS Katowice.
Autor Wiadomość
 Tedi_19 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 DOHC CVVT 109KM
Przebieg: 55000
Kolor: Wendy Brown
Pakiety: Klima A + Alarm + Czujniki cofania + Tempomat
Tapicerka: Ciemna
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Fiesta MK6 1.4 TDCI
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 952
Skąd: Chorzów
 #1  Wysłany: 2015-12-24, 13:50   EURO-KAS Katowice.

Znów muszę pochwalić servis Euro-Kas Katowice za naprawdę rzetelne i profesjonalne podejście do klienta. Miałem problem w wysprzęglikiem, sprawa zakończyła się szybciutko i sprawnie w ciągu jednego dnia. Panowie i Panie spisali się na medal. Pozdrawiam Wszystkich z naszego forum i Euro-Kasu bo servis jest naprawdę taki jaki być powinien w przekonaniu klienta :D A i umyli mi jeszcze autko na Święta z zewnątrz i od środka :D
--------------------

Ostatnio zmieniony przez Cichy 2018-01-15, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
 Marcinno 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,2
Przebieg: 13450
Kolor: Brązowy
Tapicerka: Ciemna
Typ nadwozia: Hatchback 5 D
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 105
Skąd: Katowice
 #2  Wysłany: 2015-12-24, 21:26   

Ja mam do nich mieszane uczucia , na przeglądzie z wymianą oleju zgłosiłem ze słychać szuranie przy dohamowaniu powiedzieli że rozbiera to za 200 zł , do tego gość zachwalal ich mylnie a się okazało że go nawet nie umyli, co prawda dostałem kartkę na dodatkowe darmowe mycie ale gość nawet nie pofatygowal się sprawdzić czy wszystko jest w porządku ;)
 
 
     
 Tedi_19 


Informacje
Wyposażenie: XL
Silnik: 1.4 DOHC CVVT 109KM
Przebieg: 55000
Kolor: Wendy Brown
Pakiety: Klima A + Alarm + Czujniki cofania + Tempomat
Tapicerka: Ciemna
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Fiesta MK6 1.4 TDCI
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Mar 2013
Posty: 952
Skąd: Chorzów
 #3  Wysłany: 2017-03-18, 13:42   

Hejka, przegląd po 5 latach w EURO-KAS Katowice zaliczony :-) . Jak zwykle rewelacyjnie szybka obsługa, olej wymieniony wraz z filtrem i przeglądem powłoki lakierniczej cenie ok 350 zł w półtorej godzinki. No i oczywiście jak zwykle pełne mycie i odkurzanie samochodu w środku i na zewnątrz. O kawusi, ciasteczku i WI-Fi nie wspomnę :D
--------------------

 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #4  Wysłany: 2017-03-19, 19:44   

Ja też mam mieszane uczucia (jak tam jeszcze jeździłem) dwa razy zrobili nie ten przegląd (najpierw zamiast olejowego zrobili pierwszy) potem zamiast pierwszego zrobili duży z wymianą świec itd. i kazali płacić za części odjęli jedynie robocizną a pomyłka była ewidentnie po ich stronie ...
Przy pękniętym kolektorze obiecywali auto bodajże za dwa dni, dzwonię w południe tego dnia czy będzie zrobione, dostaję odpowiedź, że czekają na części jak przyjdzie to zrobią. Dzwonię kolejny raz koło 17:00 i słyszę, że część nie przyszła (miło, że poinformowali klienta).

Teściu kupował Wenge, umówili się na dołożenie czujników cofania. Auto rano odstawione, chce odebrać i okazuje się, że elektryk nie przyszedł do pracy więc nie zrobili a auta nie wydadzą bo rozebrane... na szczęście dali zastępcze.

Miałem tam jeszcze parę innych przypadków typu świerszcz w nawiewie i zwalanie na nieoryginalny filtr przeciwpyłkowy. Próbowali smarować itd. mimo trzykrotnego zgłaszania nie wymienili wentylatora.

Po czyszczeniu hamulców (grzało się jedno koło) nadal był problem, sam doszedłem, że na przeglądzie ktoś za bardzo wybrał linkę z ręcznego

Po rozbieraniu kokpitu (skrzypienie przy przedniej szybie) nie podłączyli gniazdka do ładowania nawigacji. Przy okazji zastałem auto z dwoma śrubkami w pojemniku przed lewarkiem, zgłosiłem Panu z obsługi, wziął śrubki i powiedział, że można jechać, potem znalazłem, że nie przykręcili osłony z kierownicy (dwie śrubki które chowają się za kierownicą widać je w momencie skręcania kierownicą)
 
 
     
 Rafi 
Rafi

Informacje
Wyposażenie: XL + czujniki
Silnik: 1.2
Przebieg: 27000
Kolor: Brązowy
Tapicerka: Beżowa
Typ nadwozia: 5 d
Inne auto / jakie?: Opel Corsa
Wiek: 43
Dołączył: 23 Lis 2014
Posty: 18
Skąd: Tarnowskie Góry
 #5  Wysłany: 2017-03-20, 11:22   

Też mam mieszane uczucia co do tego serwisu.
Fakt cenę przeglądu (pierwszego) olejowego mieli w bardzo dobrej cenie więc się skusiłem.
Miał trwać 1.5 godz., a trwał 3,5 godziny! ( godzinę auto stało zanim mechanik wjechał nim do serwisu, a później przez ok 1,5 myli auto fakt, że wymyte było rzeczywiście perfekcyjnie).
Podczas przeglądu stwierdzono "pocenie się" skrzyni biegów, umówiłem się na uszczelnienie, które trwało już cały dzień, po przyjeździe do domu ze skrzyni już ciekło, zrobiła się plama oleju w garażu. Wcześniej pomimo pocenia się nie było żadnej kropki oleju.
Zadzwoniłem do serwisu i znowu cały dzień stracony, ciekło z półośki bo Panowie nie wymienili na nowe "zimeringów" i stwierdzili, że teraz to już będą zawsze wymieniać (fajnie tylko dlaczego się uczą na klientach?)
Zgłosiłem również, że nie otwiera się prawidłowo klapa bagażnika, tzn przestały prawidłowo działać sprężyny gazowe, to facet stwierdził, że ten typ tak ma.
Tymczasem w serwisie w Lublińcu wymienili sprężyny bez gadania, bo bagażnik ma się otwierać i już
Raczej nie polecam nikomu tego serwisu chyba, że chcecie przyrosnąć do fotela w poczekalni lub wracać na poprawki. ;-(
--------------------
Rafi
 
 
     
 Tomek44 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,4
Przebieg: 54
Kolor: grafit
Typ nadwozia: 5d
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 32
Skąd: Katowice
 #6  Wysłany: 2017-03-27, 15:59   

Dobrze że zajrzałem na forum i przeczytałem te opinie - zdążyłem odwołać termin I przeglądu w Eurokasie. Kijankę mam pierwszy raz i chyba właśnie rozmyśliłem się z gwarancji. Z mojego doświadczenia z nowymi autami innych marek wynika że jeżdżą długo i szczęśliwie dopóki nie są macane przez macantów z ASO. Widzę że nic się nie zmieniło.

Co ciekawe, kilka dni temu przyszedł list od KIA Polska z informacją, że wkrótce dostanę list z ankietą na temat jakości serwisu w którym zrobię I przegląd. W liście był fajny zestaw kluczy - taki mały gadżet z logo KIA.
 
 
     
 Marcinno 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,2
Przebieg: 13450
Kolor: Brązowy
Tapicerka: Ciemna
Typ nadwozia: Hatchback 5 D
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sty 2015
Posty: 105
Skąd: Katowice
 #7  Wysłany: 2017-03-29, 10:32   

Mi właśnie nie uznali odrysku na drzwiach jako naprawę gwarancyjną, więc na co jest niby ta cała gwarancja ? 3 i ostatni serwis .
 
 
     
 Rafael 
RaV

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.25l
Kolor: Graphite Meralic - ABT
Pakiety: L+MET+DCM+BWS
Tapicerka: DCM
Typ nadwozia: Sedan
Inne auto / jakie?: Hyundai i10
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 12 Paź 2016
Posty: 515
Skąd: DW
 #8  Wysłany: 2017-03-29, 13:03   

Marcinno napisał/a:
Mi właśnie nie uznali odrysku na drzwiach jako naprawę gwarancyjną, więc na co jest niby ta cała gwarancja ? 3 i ostatni serwis .

Ja w ASO zrobię tylko wymianę oleju po 1 roku i przegląd po 2 latach i później żegnaj ASO. W zasadzie to jeszcze 1 rok gwarancji będzie po przeglądzie po 2 latach aż do kolejnej wymiany oleju, na którą nie pojadę. :P
 
 
     
 niedzisiejszy 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25
Przebieg: 12300
Kolor: platynowy grafit
Pakiety: business line
Tapicerka: czarna
Typ nadwozia: 5d
Inne auto / jakie?: kia picanto 1,0 2006 r salon
Wiek: 55
Dołączył: 28 Lis 2015
Posty: 61
Skąd: Września
 #9  Wysłany: 2017-03-29, 18:43   

Witam, to moje trzecie salonowe auto i na drugim przeglądzie nigdy już nie byłem. Tym razem też pewnie nie pojadę. :-)
 
 
     
 Jacob 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1,25 LPG
Przebieg: 115000
Kolor: Wendy Brown
Pakiety: Business Line
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Dołączył: 26 Wrz 2016
Posty: 82
Skąd: Południe
 #10  Wysłany: 2017-03-30, 23:19   

Robiłem u nich przegląd po 30tys km i naprawialem zderzak. Serwis elegancki, brałem auto zastępcze (49zl) wiec co do czasu sie nie wypowiem, bo przyjechałem po 24h i czekało umyte.
Wymiana zderzaka (AC) trwała 2 tygodnie, ze wzgledu na dosylke części.
--------------------
Rio III LPG dziennik
http://kiario.com.pl/viewtopic.php?t=1121

Sprzedam 3 opony Nokian WR D4 185/65 R15
https://kiario.com.pl/viewtopic.php?p=23773#23773
 
 
     
 nephe 

Informacje
Dołączył: 06 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Chorzów
 #11  Wysłany: 2017-07-07, 08:05   

Widzę że są różne opinie o serwisie Euro-Kas w Katowicach,polecacie jakiś inny w tych okolicach górny śląsk?
 
 
     
 smarkus 


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2 DOHC
Kolor: Grafit
Pakiety: BL
Typ nadwozia: HB
Dołączył: 15 Sie 2017
Posty: 47
Skąd: Zabrze
 #12  Wysłany: 2017-08-15, 22:11   

AUTO-MONIKA - Lubliniec, kupiłem tam auto i byłem raz na serwisie a jestem z okolic Rudy Śląskiej. Wrażenia i opinie znajomych pozytywne.
 
 
     
 kerimek1 

Informacje
Wyposażenie: M
Silnik: 1,2
Kolor: srebrny
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 9
Skąd: południe
 #13  Wysłany: 2018-05-31, 10:40   

Ja mam mieszane uczucia do nich, z przewagą negatywnych. Do awarii wysprzęglika długo ich musiałem przekonywać (palili głupa że nie ma takiego problemu, ale później bardzo dobrze wiedzieli jak wywołać problem - wystarczyło podgrzać sprzęgło na wstecznym), po naprawie nie podłączyli prędkościomierza. Po serwisie klimy nie dali zatyczek końcówek. Przez cały okres serwisowania (5lat) nie doszli (raczej nie chcieli dojść) co brzęczy w wydechowym. Jedynie bez problemu wymienili reflektory ze schodzącym bezbarwnym. Jednak ich niechęć do większości napraw gwarancyjnych i późniejsze problemy zniechęciły mnie skutecznie do eurokasu i kia.
 
 
     
 Churek 
Administrator


Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.4, 109KM
Przebieg: 250900
Kolor: biały
Pakiety: STY i ATE
Tapicerka: czarna
Typ nadwozia: 3D
Inne auto / jakie?: Kia Picanto (2017)
Pomógł: 9 razy
Wiek: 49
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 1495
Skąd: Huta Partacka
 #14  Wysłany: 2018-06-01, 12:57   

Czytając powyższe wpisy, jedyna dobra rzecz to "umyty samochód" - ale to chyba trochę drogo wychodzi nie ? :cool: i oprócz umycia reszta spieprzona :)
--------------------
Pozdrawiam
Churek
 
 
     
 czerwo 

Informacje
Wyposażenie: L
Silnik: 1.2
Przebieg: 180000
Kolor: czerwony
Typ nadwozia: 5d
Generacja Rio: III (UB; 2011-2017)
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Cze 2013
Posty: 1047
Skąd: Katowice
 #15  Wysłany: 2018-06-06, 07:23   

Churek napisał/a:
Czytając powyższe wpisy, jedyna dobra rzecz to "umyty samochód" - ale to chyba trochę drogo wychodzi nie ? :cool: i oprócz umycia reszta spieprzona :)

Nie dość, że drogo to jeszcze smugi na szybie ;D
Dobrze że producenci aut nie każą tankować swojego paliwa za 10zł/litr bo inaczej straci się gwarancję.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 2 
Zasady Postowania Opcje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

 
Jumpbox
Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme Abreo_LoteQ Created by Phantom © 2008-2009

Serwis korzysta z plików cookies zgodnie z polityka cookies. Możesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przegladarce.




Wszystkie czasy w strefie UTC + 1
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 28