W przypadku braku możliwości zalogowania się proszę użyć funkcji przypominania hasła, a w przypadku problemów z przeprowadzeniem tej czynności proszę o kontakt z administracją (link na dole strony) :)
Niestety migracja z phpBB2 na phpBB3 wymusiła taką procedurę dla osób, które nie mogą się zalogować :(
Jednocześnie zachęcam do ponownego uzupełnienia dodatkowych pól w profilach dotyczących szczegółów posiadanego samochodu, ponieważ nie była możliwa ich migracja na nowe forum :(

1.1 czy 1.4 ?

1nak
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:24
Lokalizacja: 042

1.1 czy 1.4 ?

Post autor: 1nak »

Witam

Zdecydowałem się na zakup samochodu jakim jest Kia Rio III. Zdecydowanie musi być to auto z silnikiem diesla. Dalej waham się jednak pomiędzy jednostką 1.1 a 1.4. Większa pojemność jest mocniejsza, to zdecydowany plus. Ale czy mniejsza jednostka tez daje radę? Pokonuje około 20-150 km dzienne, pół na pół w warunkach miasto wychodzi i tras owych. Proszę o opinie i podpowiedzi.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lis 2017, 13:00 przez 1nak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tomash
VIP
Posty: 998
Rejestracja: 17 mar 2013, 09:54
Lokalizacja: Siemianowice

Post autor: Tomash »

Już patrząc na dane katalogowe nie wyobrażam sobie jazdy 1.1 Spróbuj się umówić na jazdę próbną i skonfrontuj to z rzeczywistością, bo każdy ma inne oczekiwania.
Serdecznie zapraszam: http://kozackiesamochody.pl

f0ku5
Administrator
Posty: 1421
Rejestracja: 07 kwie 2013, 18:43
Lokalizacja: Warszawa
Inne auto / jakie?: Kia Ceed 2018 1.4 T-GDi 140 KM

Post autor: f0ku5 »

Benzyna się ma nijak do diesla ;-)

Awatar użytkownika
Nawoj
Posty: 21
Rejestracja: 13 wrz 2014, 08:11
Lokalizacja: Suwalszczyzna

Post autor: Nawoj »

Tomash pisze:Już patrząc na dane katalogowe nie wyobrażam sobie jazdy 1.1 Spróbuj się umówić na jazdę próbną i skonfrontuj to z rzeczywistością, bo każdy ma inne oczekiwania.
Szczerze? Co prawda nie jeździłem 3 cylindrami, ale patrząc właśnie na dane katalogowe wielkiej różnicy nie widzę. Zwłaszcza, że są to dane, nazwijmy to "umowne". Specem nie jestem, ale miałem podobny dylemat przy zakupie. Wybrałem 1.4 z tego względu, że od kilku osób, mających większe doświadczenia z motoryzacją, dowiedziałem się, że 3-cylindrowe silniki bardziej się "trzęsą" ze względu na mniejszą ilość podpór wału korbowego (jeżeli plotę głupoty, niech mnie ktoś poprawi), co skraca żywotność samego silnika, jak i części. Dragsterem nie będzie ani RIO z 1.1, ani z 1.4. Jeżeli chodzi o ekonomię, to miesięcznie przejeżdżam po trasie ok.1300 km. i spalanie ropy jest na poziomie 5 l./100 km.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Diesel”